Trailerstang bevestigings ogen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Trailerstang bevestigings ogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 10:30

Hoi bokkers,

Waar kun je van die ogen kopen om de pin van je trailer stang in de bevestigen?
In onze (redelijk) oude trailer is de stang al omgebouwd naar een veiligere, Dus zo een die je kunt laten hangen. Maar de ogen waar hij doorheen moet aan de andere kant zijn nog niet optimaal. Maar waar kun je deze ogen krijgen? deze week zijn we al bij een trailer dealer geweest maar die had geen kleine spullen liggen.
Dus waar kan ik ze dan wel krijgen in omgeving Eindhoven?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 10:34

Wxyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 10:38

ben daar zelf ook voor aan het kijken. bij mij moet gehele binnensysteem nog worden omgebouwd. toevallig ga ik vandaag naar weiers zelf toe hiervoor. ik woon ook in omgeving eindhoven. hun hebben zulke spullen op voorraad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 10:48

noortjjjj schreef:
ben daar zelf ook voor aan het kijken. bij mij moet gehele binnensysteem nog worden omgebouwd. toevallig ga ik vandaag naar weiers zelf toe hiervoor. ik woon ook in omgeving eindhoven. hun hebben zulke spullen op voorraad

Weijers wel? Die zaten in Deurne toch?

Wij waren deze week in valkenswaard maar die had niets..

Wxyz

Re: Trailerstang bevestigings ogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 11:22

die zitten in deurne ja geloof ik;) ik ga vandaag informeren daar hoeveel het me gaat kosten om het binnen systeem te vervangen. ik zal wel voor je vragen of hun ook losse onderdelen verkopen. ik post ht antwoord vanavond wel even. waar heb jij het laten doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 11:24

noortjjjj schreef:
die zitten in deurne ja geloof ik;) ik ga vandaag informeren daar hoeveel het me gaat kosten om het binnen systeem te vervangen. ik zal wel voor je vragen of hun ook losse onderdelen verkopen. ik post ht antwoord vanavond wel even. waar heb jij het laten doen?

Mijn vader heeft het zelf omgebouwd. Hij is erg handig, dus dat is wel fijn!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 11:27

Je bedoelt die haakjes?

Bij elke aanhangerboer kan je sowieso splitpennen halen.
En bij ons hadden ze bij de automaterialenzaak ook van die haakjes aan een rubbertje zoals het in trailers zit.

Succes!
Laatst bijgewerkt door Zooist op 01-06-12 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 11:30

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 11:33

Zooist schreef:
Je bedoelt die haakjes?

Bij elke aanhangerboer kan je swieso splitpennen halen.
En bij ons hadden ze bij de automaterialenzaak ook van die haakjes aan een rubbertje zoals het in trailers zit.

Succes!

Nee niet die haakjes, Maar de ogen waar je de pin doorheen duwt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VFJMFMRL.jpg

Dus het draai meganisme van de stang zit er al in (even een foto gejat). Dus het rechtse deel zit er al. Maar nu moet ik nog het bevestigings deel voor de andere kant van de stang hebben. Dus wat je op deze foto aan de linkerkant ziet. Maar dan voor de achterstang (dit is voor een voorstang)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CJW3TDBJ.jpg
Dit deel dus maar dan voor de achterstang

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 17:08

Ook bij ons zijn alle onderdelen los te bestellen ;) en we versturen heel regelmatig onderdelen door heel Nederland ;) geen probleem!!

suffie

Re: Trailerstang bevestigings ogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:27