Ik heb niet zoveel eisen, hij moet gewoon goed rijden
, minimaal 2400 kg kunnen trekken en een dubbele cabine hebben. Ik heb geen groot rijbewijs. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, minimaal 2400 kg kunnen trekken en een dubbele cabine hebben. Ik heb geen groot rijbewijs. Mindfields schreef:een VW Transporter!

sdi schreef:In principe zul je zien dat veel busjes 2000kg mogen trekken. De grotere modellen vaak meer, denk aan Mercedes Sprinter, VW Crafter, Renault Master. Bepaalde versies van de Ford Transit mogen ook 2800kg trekken.
Als je nieuwe auto's zoekt is het raadzaam om op de site van de fabrikant te kijken. Voor oudere auto's / occasions is het heel lastig om dit via internet te doen omdat er maar beperkt info ter beschikking staat.
ulyse schreef:Hoi Tine,
Wij hebben ook een vw bus automaat, met dubbele cabine. Echt een superfijne auto. De trailer rolt er net zo mooi achteraan en ook met inhalen heb je wat extra's in huis. Het zit comfort is prima.
Ik zou zeggen Doen........
sdi schreef:In principe zul je zien dat veel busjes 2000kg mogen trekken. De grotere modellen vaak meer, denk aan Mercedes Sprinter, VW Crafter, Renault Master. Bepaalde versies van de Ford Transit mogen ook 2800kg trekken.
Als je nieuwe auto's zoekt is het raadzaam om op de site van de fabrikant te kijken. Voor oudere auto's / occasions is het heel lastig om dit via internet te doen omdat er maar beperkt info ter beschikking staat.
tine10 schreef:ulyse schreef:Hoi Tine,
Wij hebben ook een vw bus automaat, met dubbele cabine. Echt een superfijne auto. De trailer rolt er net zo mooi achteraan en ook met inhalen heb je wat extra's in huis. Het zit comfort is prima.
Ik zou zeggen Doen........
welk type heb je? en wat mag hij trekken? Moet echt minimaal 2400 zijn. Heb nu een bus die 2000 mag trekken, maar wil ook wel eens met 2 paarden op de trailer op pad.
Pech blijft me maar achtervolgen. Vandaag bij de garage geweest, moesten iets bestellen, als het goed is, is het morgen dan eindelijk klaar, maar kost zo weer een hoop tijd en stress (en lessen die wel gewoon doorbetaald moeten worden)