Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xSCWx schreef:Schrikdraad. 2 lijntjes; buitenste bij de wei zoveel mogelijk volt zodat ze een opsodemieter krijgen als ze over het hek heen willen, en 1 touwtje een meter de wei in zodat de paarden/schapen niet bij het andere schrikdraad kunnen. Anders een cameraatje bij de overburen neerzetten zodat je altijd kan kijken wie er langs/in de wei gaat en je erheen kan.

. en wellicht horen deze jongens daar ook bij ?Ladyson schreef:Ook al zijn de ouders zo gek, ik denk niet dat ze "dierenmishandeling" kunnen waarderen. Ik zou een brief sturen met daarin beschrijving van wat er gebeurd is en dat jezelf de jongens ook zult aanspreken. Als je de jongens aanspreekt (even vanuit mezelf als jongere gezien) zou ik dreigen met de politie. Maar ik weet niet hoe slim ze zijn, maar ik ben zelf daar niet zo van onder de indruk. Ik denk dat een grote kleerkast meenemen meer indruk maakt. Of een aantal mannen.. Het moet duidelijk worden dat met jou niet te spotten valt!