Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:Ik denk niet dat het soort ruiter wat je zoekt gratis verder gaat blijven rijden eigenlijk, of men moet wel erg op het paard gesteld zijn geraakt en/of ze zien er mogelijkheden in voor zichzelf.
Overigens verwachtte ik wel als ik ergens 2x pw kwam dat het paard de andere dagen gewoon gewerkt werd, hetzij onder het zadel, hetzij aan de longe, zodat je geen uur bezig bent met een knetterheet paard te kalmeren voor je aan het werk kan. Maar dat was dan ook de verantwoording van de eigenaar, daar ging ik niet kostenloos voor opdraaien. Overigens lag het budgettechnisch net zo interessant om mij dagelijks/ 5x pw te laten komen oid, maar in die gevallen wilde ik er zelf ook wel wat in zien, toekomstperspectief en mogelijkheden in de sport oid. Dan wilde ik daar nl. ook wel tijd en geld in investeren. Ik weet niet of zoiets aan de orde is natuurlijk.
, want die komen sowieso al niet op een tinker af. Ik zoek gewoon een fijn maar zeker iemand die met hem kan gaan rijden en die daar zelf net zoveel plezier aan beleeft. Iemand die zelf ook een paard zoekt om te rijden, omdat men zelf de mogelijkheid niet heeft om een paard te houden.