Vorige maand kwam ik een site tegen waar eczeemdekens voor 55 euro werden aangeboden, en ik bestelde er eentje voor mijn paard. Het heeft uiteindelijk bijna drie weken geduurd voordat deze deken binnen kwamen. Ik heb veelvuldig contact gehad met de eigenaar van de webshop, en deze vertelde me telkens dat deze 'net verzonden was, onderweg was, zou morgen aankomen.'
Uiteindelijk kreeg ik de deken binnen, maar bleek deze veel te klein.
Hij wilde me een andere maat deken opsturen, maar ik had de tijd niet om nog eens 3 weken te wachten, dus na overleg over de telefoon werd besloten dat de deken retour zou gaan, en dat ik m'n geld terug zou krijgen.
Ik heb de volgende dag al de deken retour gestuurd, track en trace bevestigde dat deze een dag daarna ook arriveerde. Maar geen geld voor mij.
We zijn nu weer drie weken verder sinds ik de deken heb opgestuurd, en na wat belletjes 'het is overgemaakt, de deken is inmiddels ook al weer verkocht; we hebben andere banken, misschien duurt het daarom wat langer...' Langer, okee, maar drie weken?
En nu... krijg ik deze meneer helemaal niet meer aan de lijn
ik heb gemaild, gesmst, zijn voicemail ingesproken en met verschillende telefoons gebeld, maar ik krijg geen contact meer, terwijl de meneer aan de telefoon heel vriendelijk was, en ook een bokker tevreden was over zijn zaakje.Ik begin nu gewoon te vermoeden dat ik die 55 euro nooit meer terug zal zien, maar voor mij is het toch aardig wat geld...
Hebben bokkers misschien tips wat te doen? Want zover ik begrepen had, is het adres van de winkel en het adres waar de meneer woont, niet hetzelfde, dus even langs gaan heeft misschien ook geen nut.
Is aangifte doen nu een idee?