Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Heeft je merrie ook geen stress meer omdat ze aan de bak moet..

Mabotje schreef:Je zou ze gratis weggeven omdat ze het niet kunnen betalen, kunnen ze dan wel paarden onderhouden? Dat kost toch ook geld? Hoefsmid, enten, en dan moeten er niets eens rare dingen gebeuren zodat ze echte DA-kosten krijgen. Heel veel verstand hebben ze (zoals ik het lees) ook niet van paarden, dus optie 2 vindt ik persoonlijk ook een risico.
odilia schreef:Optie 2 is inderdaad ook wel een risico ivm weinig geld. Maar de vrienden hadden gezegd als er rare dingen gebeuren hun altijd daar wat bij kunnen leggen en ze hebben een bevriende hoefsmid en dierenarts wat alleen echt de gemaakte kosten rekent.
Maarja, beter dan dit zal er denk ik niet komen, je hebt hier eenmaal een minder brede markt daarin die ook echt goed en betrouwbaar is.
odilia schreef:helaas is optie 3 geen optie aangezien ze dan met een vrachtwagen moeten ipv zelf rijden met een trailer plus alle kosten erbij van alle papieren, entingen etc. die daarvoor nodig zijn. en zelf houden kan ik niet bekostigen in ned. helaas, 1 paard is dan echt mijn max.
Optie 2 is inderdaad ook wel een risico ivm weinig geld. Maar de vrienden hadden gezegd als er rare dingen gebeuren hun altijd daar wat bij kunnen leggen en ze hebben een bevriende hoefsmid en dierenarts wat alleen echt de gemaakte kosten rekent.
Maarja, beter dan dit zal er denk ik niet komen, je hebt hier eenmaal een minder brede markt daarin die ook echt goed en betrouwbaar is.