Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maybe2 schreef:ik heb mijn paard wel verzekerd,maar je kan er ook voor kiezen om het niet te doen.het is je eigen keus.
mijn ene paard rij ik wedstrijden mee,dus ik ben veel onderweg met hem,en daarom heb ik dat paard wel verzekerd,maar mijn ander paard kom ik het erf niet mee af dus daarom heb ik die niet verzekerd.
het paard die ik verzekerd heb is overal voor verzekerd,dus brand,onweer,operaties of een ongeval als je bij de weg bent met je paard.
je moet er wel om denken,als je je paard overal wil voor verzekeren,dus hoog in de verzekering,dan ben je wel meer geld kwijt,elk kwartaal of half jaar of elk jaar,ligt er aan hoe jij wil betalen.
en als je boven een bepaald bedrag komt moet je paard ook op de foto.
maybe2 schreef:volgens mij betaal ik 166 euro in het half jaar,maar dan zit mijn paard overal in,en is hij voor 4500 euro verzekerd.
@jacqueline93.als jij haast niks terug kreeg dan denk ik dat jij je paard niet voor alles had verzekerd,het ligt er net aan welke tarief groep jij hem voor had verzekerd,je hebt a tot en met d volgens mij.