Goedkoopste auto 2 paardstrailer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_MC_

Goedkoopste auto 2 paardstrailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 12:27

Ik weet het, er zijn al honderden topics over... maar ik zie door de bomen het bos niet meer! Ik heb al gekeken op autoweek en daar snap ik helemaal nix van (blond denk ik :o? ) Er word overal tussen de topics door 'gekletst'. Daarom wil ik graag een overzichtelijk topic over GOEDKOPEauto's die geschikt zijn voor een 2 paardstrailer... en met goedkoop bedoel ik goedkoop in onderhoud en goedkoop in belasting en goedkoop in brandstof... Wie weet mij de goedkoopste auto te vertellen? Zijn er ook caddy's die een 2 paardstrailer mag trekken? zo ja, vul ook alsjeblieft in!

dus graag alleen:

welk type auto...
eventueel 'goedkoper dan:(ander type auto)'

bijv.:

Kia sportage
goedkoper dan range rover

alvast bedankt! :D

griebels

Re: Goedkoopste auto 2 paardstrailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:41

ik denk niet dat je veel aan dit topic zult gaan hebben...
Dit kun je zelf beter uitzoeken.
Niet elke trailer heeft hetzelfde gewicht, en paarden wegen ook niet allemaal hetzelfde.
Dus jij kunt een auto nodig hebben die 1600kg moet kunnen trekken, maar ook een auto nodig kunnen hebben die 2000 moet kunnen trekken.
Daarbij moet je ook nog kijken naar de leeftijd van de auto en de veiligheid die daarmee komt...

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:48

Dat moet je inderdaad gewoon zelf uitzoeken en hangt van veel factoren af. Ik kan je alleen al wel vertellen dat een zware, sterke auto en zuinig zijn nu eenmaal niet samen gaan. En ik ben van mening dat een auto die net aan je trailer kan trekken nu niet de veiligste combinatie maakt.

Martine

Re: Goedkoopste auto 2 paardstrailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:50