Slachten of inslapen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maleficent

Slachten of inslapen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 17:33

Ik weet niet of het hier goed staat zo niet, wil iemand het verzetten? :)

Maar om te beginnen, niet dat ik een oud paard of zo iets heb. maar over 3 jaar ( jaja nog lang ) krijg ik een eigen paard van mijn ouders. En aan alles komt een eind, dus ik vroeg me af wat andere bokkers zouden doen? Inslapen of slachten?
Ik zou zelf voor inslapen gaan aangezien het mij niet prettig lijkt dat je bijvoorbeeld je eigen paard zou opeten :\

Brand los +:)+
Laatst bijgewerkt door Maleficent op 22-02-12 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 17:33

Zoekfunctie :)?

Marije_jiplover

Re: Slachten of inslapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 17:43

@ Ess_Ramona: TS is nieuw hier, weet waarschijnlijk nog niet hoe alles hier allemaal werkt, dus alleen de term zoekfunctie is wel heel gemakkelijk roepen.

@BoemPats: over dit onderwerp is al behoorlijk veel geschreven, als je rechtsboven op de link "zoeken" klikt en in het zoekveld de term "slachten inslapen" intikt, kom er dit te staan.

Mri

Re: Slachten of inslapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 17:50

ook op de Wiki is veel informatie te vinden over zowel inslapen als slachten.
Beide heeft voor en nadelen.

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 17:53

Citaat:
@ Ess_Ramona: TS is nieuw hier, weet waarschijnlijk nog niet hoe alles hier allemaal werkt, dus alleen de term zoekfunctie is wel heel gemakkelijk roepen.

@BoemPats: over dit onderwerp is al behoorlijk veel geschreven, als je rechtsboven op de link "zoeken" klikt en in het zoekveld de term "slachten inslapen" intikt, kom er dit te staan.

Nou eigenlijk ben ik niet nieuw maar ik ben mijn andere accountnaam héél slim vergeten 8)7

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:38

Marije_jiplover schreef:

svdijk @ [PP] overbodig laten inslapen.
Chaos @ [MD] Slachten.

Hier zijn al verschillende topics over. Daarom hier een slotje.