gaat om: http://www.equi-trek-nederland.nl/trail ... treka.html
trailer moet minimaal 225 hoog zijn, 2paards, voorkeur gaat uit naar alu of kunststof bodem, liever geen houten wanden. voorzover ik begrepen heb vergroot onafhankelijke wielophanging comfort vh paard onderweg, dus dat vind ik een plus.
eigenschappen vd treka (zoals op de site te vinden):
volledig gelast en warm gegalviniseerd chassis (geen idee wat dit voor voordeel heeft? hebben ze dat niet allemaal?
)onafhankelijke wielophanging door rubbergeveerde assen
4 geremde wielen met laagprofiel banden reservewiel en houder zijn inbegrepen
Koppeling heeft ingebouwd slot en achteruitrij-automaat
vloer: aluminium profielen bedekt met rubberen mat
wanden in GRP panelen en dak in polyester, binnenwanden zijn voorzien van trapbescherming
tussenschot: verstelbaar, met vast gedeelte en rubber tot op de grond
borstbar: bekleedde borstbar over de volledige breedte
verluchting: 3 schuiframen en dakventilatie
verlichting: 1 verlichtingspunt
bindringen: 2 bindringen, zowel aan de buitenzijde als aan de binnenkant, 2 hooi-net-ringen
laadklep: lichtgewicht laadklep over de volledige hoogte bedekt met rubbermat en aluminium klimlatten
witte, afwasbare laaddeuren als hulp bij het laden
al met al klinkt het als een vrij complete trailer naar mijn idee, voor een scherpe prijs (€ 5.599,00 excl.), dit is een zijlader, maar dat hoeft voor mij niet perse. zijn er mensen die ervaring hebben met deze trailer, of met een trailer in dezelfde prijsklasse met vergelijkbare specificatie? ik heb zelf rondgekeken, maar zie er weinig die voor deze prijs zo compleet klinken