Ik zie in je profiel dat je 12 bent? Ik denk dat je eerst maar eens goed met je ouders moet gaan bespreken of je een paard kan kopen.
thunderking
Geplaatst: 31-01-12 16:18
ik ben rond de 500 euro per jaar kwijt, hij staat voor 2750 in de verzekering, en staat rondom in de verzekering, ik krijg een 75% terug op gemaakte kosten, maar dat is dan zonder de tandarts, en entingen dat soort dingen
ik betaald afgerond ook 45,- pm voor 3500 verzekerde waarde voor alles incl ziektekosten excl crematie wat steeds meer maatschappijen ook aanbieden tegenwoordig. Je kan het beste gewoon even goed zoeken online/ telefonisch contact en goed de voorwaarden vergelijken.
Begin nu te twijfelen of het niet 35 was... Maar je kunt gewoon even de site bekijken
extasy
Geplaatst: 01-02-12 12:58
Tellie bedoeld het vast alleen maar goed, en aangezien er genoeg pennymeisjes zijn van jou leeftijd snap ik haar antwoord wel... Het is niet alleen het paard wat je koopt namelijk... Elke 6a8 weken hoefsmid, stalgeld wat elke maand terug komt, aanschaf zadel wat elk jaar nagekeken moet worden, elke 3 maanden wormenkuur, elk jaar enten, dierenartskosten (ook et een verzekering heb je eigen risico) enz enz enz komt er ook nog bij kijken, en dat kan iemand van 12 nooit zelf betalen. Dus je kan ook normaal reageren....
Maar goed. Om een atwoord te geven op je vraag, Ik betaal 54 euro in de maand, en dan heb ik mijn paard voor 4500 euro verzekerd per jaar. Hierbij heb ik een eigen risico van minimaal 50 euro, en krijg ik de rest vergoed.
jiperdepip
Geplaatst: 01-02-12 13:01
op verschillende site's van aanbieders van paardenverzekeringen kun je gemakkelijk zelf uitrekenen wat de totale kosten zullen zijn en kun je ook de verschillende voorwaarden inzien
zuzu
Geplaatst: 01-02-12 15:48
ik betaal ongeveer 400 euro per jaar voor een verzekerde paardwaarde van 2000 euro ben voor alles verzekerd en eerste 50 euro is voor jezelf en daarna 25% eigen risico
monique65
Geplaatst: 01-02-12 23:05
Volgens mij kan je ongeveer 10% van de verzekerde waarde als premie per jaar rekenen? Ik heb de ponies van mijn dochter verzekerd voor 3500 en 4500 euro, ook tegen ziektekosten en ik betaal ongeveer 900 euro per jaar
Ik betaal 35 bij equinerisk verzekerd voor ziektekosten en paard tot 2500 Zéér goede ervaringen mee... véél ervaring helaas ook, mn vorige paard was doorlopend ziek en is uiteindelijk gestorven. altijd alles netjes betaald gekregen en aan het eind dus die 2500 euro. Lekker van op vakantie geweest
Je moet een kijken op de site van EFO. Ik heb me paard daar ook verzekerd. Je hebt daar ook een rekenschema en dan kun je zien hoeveel je kwijt bent op jaarbasis. Ik ben erg tevreden over EFO paardenverzekeringen.
Ik heb mijn paard uitgebreid ziektenkosten verzekerd voor €1500 bij Hippozorg. Ik betaald geloof ik zo'n €30 p/m met een eigen risico van 25% (minimaal €50). Ik hoop het nooit nodig te hebben, maar ik vind het wel een fijn idee dat ik niet eerst moet bedenken of ik het wel kan betalen als mijn paard direct zorg nodig heeft.