Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
geka schreef:de multiplex plaat kun je het beste niet behandelen dan kan het ademen als je de onderkant aflakt kan het vocht wat erin zit nooit meer eruit zakken
als je een slecht stukje in je trailer hebt zitten is de kans groot dat er meer schade aan je vloer zit dan dat je denkt
Leg eens uit? Als er geen vocht in die vloer zit, hoeft het er toch ook niet uit?ikke schreef:geka schreef:de multiplex plaat kun je het beste niet behandelen dan kan het ademen als je de onderkant aflakt kan het vocht wat erin zit nooit meer eruit zakken
als je een slecht stukje in je trailer hebt zitten is de kans groot dat er meer schade aan je vloer zit dan dat je denkt
Leg eens uit? Als er geen vocht in die vloer zit, hoeft het er toch ook niet uit?
Ik heb een gelakte vloer in mijn trailer liggen en die is na 10 jaar nog in uitstekende staat.
Lynn_Nikita schreef:Met kloppen is verder niks te horen
Zoals ik al zei is de kitlaag bovenlangs dat plekje net los, en dat wordt vervangen
Ik denk dat ik de hele rand loshaal en meteen kijk of ik daar ergens zachtere stukken voel.
Met kloppen hoor ik in elk geval nergens verschil, op dat hoekje naAls ik dat stukje dus goed afkit, kan het best blijven zitten zo?
Of moet ik er nu al een aanhanger/ trailer bedrijf naar laten kijken?
Ik heb een handige man en schoonvader, maar denk dat ik zoiets liever laat maken
Wat kost een geheel nieuwe bodem door bedrijf gemaakt
Aan hout zal ik zo`n 200- a 250- kwijt zijn gok ik zo, maar hoeveek uur werk is zoiets en heeft een Hotra de wanden op de vloer staan?
Maar als het (nog) niet nodig is, kan ik mijn geld natuurlijk beter in andere dingen steken en dit uitstellen