Ben erg benieuwd naar jullie reactie's
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar ik speel graag open kaart zo zit ik nu eenmaal in elkaar
zijn ze gewoon makkelijk
speelt het geld een rol
of denken mensen zoals deze topic geopend werd, dat een trailer die weinig gebruikt word ook minder onderhoud nodig heeft
gap schreef:Als hij commercieel bedoeld zou zijn, zou ik het wel anders aanpakken hoor![]()
Ik heb even getwijfeld het via het account van mn dochter te doen,omdat ik al bang was dat sommigen dit zouden denkenmaar ik speel graag open kaart zo zit ik nu eenmaal in elkaar
![]()
Ik ben serieus geïnteresseerd in hoe jullie hierover denken, aangezien trailers in praktijk echt niet voldoende onderhoud krijgen, althans dan heb ik het over 60 tot 70% wat volgens de bovag gebreken vertoonde![]()
De vraag die mij dan al een hele poos bezig houd is.......... ...ligt dat aan de denkwijze van mensenzijn ze gewoon makkelijk
speelt het geld een rol
of denken mensen zoals deze topic geopend werd, dat een trailer die weinig gebruikt word ook minder onderhoud nodig heeft
gap schreef:Als hij commercieel bedoeld zou zijn, zou ik het wel anders aanpakken hoor![]()
Ik heb even getwijfeld het via het account van mn dochter te doen,omdat ik al bang was dat sommigen dit zouden denkenmaar ik speel graag open kaart zo zit ik nu eenmaal in elkaar
![]()
Ik ben serieus geïnteresseerd in hoe jullie hierover denken, aangezien trailers in praktijk echt niet voldoende onderhoud krijgen, althans dan heb ik het over 60 tot 70% wat volgens de bovag gebreken vertoonde![]()
De vraag die mij dan al een hele poos bezig houd is.......... ...ligt dat aan de denkwijze van mensenzijn ze gewoon makkelijk
speelt het geld een rol
hesterve schreef:Maat Ikke : Jij weet waar je naar moet kijken!En ook nog een goed op te lossen in een vroeg stadium!
Mijn trailer gaat toch ieder jaar naar de dealer voor een beurt en de kleine dingetjes die gemaakt moet worden( eens een keer een lampje, haakje enz. ook een keer op mijn aanvraag een nieuwe koppeling?dat ding wat op de trekhaak gaat, vervangen)Als ik me erin verdiep zou ik dat ook zelf wel kunnen maar misschien gemakzucht en nog onwetendheid, ik voel me er wel prettig bij (al is het misschien schijnveiligheid)
.