NEEM GEEN PAARDEN VERZEKERING BIJ GLOBAL PAARDENVERZEKERINGE

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snout

NEEM GEEN PAARDEN VERZEKERING BIJ GLOBAL PAARDENVERZEKERINGE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 12:38

Hallo allemaal,

ik had in 2010 een hengst veulen aangekocht en die ging de opfok in dus mij leek het verstandig
een verzekering te nemen. Na een aantal verzekeringen te hebben bekeken kwam ik bij Global paardenverzekeringen
uit, leek allemaal ok en de premie was ook verder prima.
Nu werd mn hengst veulen vorig jaar aug erg ziek (salmonella besmetting) en heeft het na lang behandelen niet
overleefd.. Dus ik neem contact op met me verzekering, en zou een formulier krijgen.. na 2 weken nog geen formulier, weer gebeld hij
zou m gelijk opsturen. ik kreeg m idd de volgende dag binnen, ingevuld en gelijk op de post gedaan. 2 weken later nog niets gehoord
weer gebeld, ja ze zouden het volgende week bespreken met de dierenarts. weer 2 weken later nog niets gehoord, weer gebeld..
ja of het declaratie formulier al had ingevuld.. Uhh nee, die heb ik nog niet ontvangen!! oh stuur vandaag naar u toe, nou je raad het al
na een week weer niets... weer gebeld, hij ging het weer gelijk opsturen en het was ook idd de volgende dag binnen. Ook dat formulier ingevuld en gelijk opgestuurd. Weer hoor ik 2 weken niets en besluit weer is te bellen.. ja ze moesten het volgende week bespreken en dan zou ik eind
van de week horen hoe of wat. Nou ik hoor dus niets.. weer gebeld, oh raar dat is allang afgehandeld staat hier... nou had toch echt niets
ontvangen, nou van alles gecontroleerd alles was goed.. tot ik vroeg of ze mn rekening nummer wel hadden, nou die
hadden ze dus niet.. we zitten inmiddels voor de kerst en kreeg te horen dat het waarsch toch januari werd ivm de feestdagen..
Maarrrr vandaag weer een keer op mn rekening gekeken en wat een verrassing nogsteeds GEEEN geld ontvangen..... ik weeeeer gebeld "oh raar
hier staat t al vorige week afgeboekt.." nou heb t toch echt niet ontvangen. Maar hij ging het navragen...
Waarsch zal ik volgende week weer moeten bellen omdat het er nog niet is... Maar ben nu zo klaar met deze verzekering dat ik
jullie kosten wat kost kan behoeden voor GLOBAL PAARDENVERZEKERINGEN!!! Echt doe het niet!! je paardje verliezen is al
erg genoeg en zo is een blijft t een slepende kwestie...
Zegt t voort!!!!!!!!!!!

Diane65

Re: NEEM GEEN PAARDEN VERZEKERING BIJ GLOBAL PAARDENVERZEKERINGE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:42

Nee, ik heb ook geen goede ervaringen met deze club. Had een ongeboren vruchtverzekering via Hippo, maar die had het uitbesteed aan Global. Het was een drama om de polis toegestuurd te krijgen, met als gevolg dat het veulen allang geboren was toen ik m eindelijk kreeg. Heb het veulen nadat deze verzekering was afgelopen met 5 maanden gelijk weer bij Hippo zelf verzekerd, dat gaat een stuk beter. Leuk dat jonge mensen proberen een zaak op te bouwen, maar het moet niet ten koste gaan van hun klanten. Is erg slechte reclame. Misschien dat ze over een jaar of 3 het beter gaan doen, maar nu dus nog niet.

Revanches

Re: NEEM GEEN PAARDEN VERZEKERING BIJ GLOBAL PAARDENVERZEKERINGE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 09:58

Waarschuwingstopics zijn niet toegestaan,daarom hier een slotje.