Ik reed zo'n 5 jaar geleden altijd op een pony waar ik een goede klik mee had. Met rijden ben ik gauw angstig, met mijn eigen pony ook. Ik heb nog steeds geen klik met mijn pony. Nu staat die pony waar ik toen altijd op reed te koop. Alleen ze is al een paar keer Z springen geweest en daardoor erg prijzig. Alleen van deze pony was ik nooit bang en durfde ik veel meer. Ik denk al 5 jaar lang elke dag aan haar en kan deze pony maar niet vergeten. Pas als ik deze pony heb, zou ik supergelukkig zijn. Maar er zijn ook nadelen: de pony is Z springen en nu willen de mensen die haar te koop hebben staan haar liever verkopen aan een jong ambitieus ruitertje. Ik ben daar al te oud voor. Mijn droom is om ooit eens haar samen met mijn andere pony voor de kar te hebben. Dat zou dus wel een optie zijn. En ik vind het eerlijk gezegt zonde om zo'n goede c pony wat thuis te hebben voor de recreatie, maar ik wil wel graag leren springen, misschien is het wel een goede leerpony.
Zal ik deze pony kopen? misschien vind ik wel nooit weer een pony waar ik zo'n goede klik mee heb en kan ik weer paardrijden met plezier
) en 1m59 en net 60 kg... ik zou persoonlijk ook geen C-pony kopen aangezien ik in de toekomst misschien wel op wedstrijd wil (dressuur) en een pony wil waar ik vooral ook veel op kan leren! hoeft niet bevestigd op concours maar enige ervaring zou bijvoorbeeld wel meegenomen zijn...