Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

friesiszwart schreef:ik zou dat niet gedaan hebben, wat als zij het paard de volgende dag in een groep doen en het paard (ernstig) verwond wordt en zij zeggen dat zij het paard niet meer willen?
yfande schreef:De verkoopster van mijn paard heeft een contract opgesteld en ook geeist dat ik haar verzekerde,
wat ik ook netjes gedaan heb....afsprak verder was dat zij de klinische keuring zou gaan betalen
indien het paard niet goed gekeurd zou worden maar de rontgenologische keuring voor mijn
rekening zou gaan. Moest het bedrag ook voor aflevering paard voldoen met in het contract
opgenomen dat zij het paard terug zou nemen indien er totaal geen klik was of het paard niet
door de klinische keuring zou komen. Verder hebben zij het transport verzorgd dat ik trouwens
ook betaald heb.
wil je niet nerveus maken.. maar het kan heel fout aflopen. Erg goed dat je ze volledig hebt laten betalen, dat is wel het minste wat ze kunnen doen. Hopelijk pakt dit goed uit..