aangezien in volgend jaar weer ga starten , en we dan een systeem hebben dat we met twee trailers gaan (omdat we anders niet alle paarden daar krijgen paarden van een andere eigenaar en van me zelf ) koppelen we de trailer af . en normaal heb ik mijn spullen altijd in de auto liggen maar dat kan dan dus niet ! en wij hebben in onze trailer ook geen zadelkastje , nou heb ik me helemaal suf gezocht naar een oplossing op bokt zag ik alleen een paar tekeningentjes (geen foto `s ) en op google zag ik een van 570 euro en dat vindt ik toch wel erg veel...... aangezien de trailer ook niet super nieuw meer is .
heeft er iemand duidelijk foto van een zelf ingebouwde zadel kast in een trailer voor mij ?
of een website waar ze iets goedkoper dan 570 euro zijn
)
dan ben je een stuk goedkoper uit, maar ook dit moet wel kunnen bij het type trailer wat je hebt, maar is een relatief goedkope en doeltreffende oplossing

maar ik geef je gelijk een vaste zadelkamer is ten alle tijden praktischer, maargoed dit is ook een oplossing voor als een "gewone" zadelkamer niet kan om wat voor reden dan ook