Hoe bestellen bij Hooks?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Exponent

Hoe bestellen bij Hooks?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 11:24

Hallo allemaal!

Nu, ik zit met een porbleem, ik zou erg graag bij hooks.se producten bestellen, maar ben uiteraard te laat
voor de bestelronde hier op bokt. Nu wil ik dus zelf bestellen, maar geen idee hoe ik hieraan moet beginnen!
Allereers, ik kan geen woord zweeds :o , nu heb ik de pagina vertaald met google translate, maar kom er eigelijk nog
niet uit hoe ik nu vanuit Belgie moet betalen...

Kan iemand mij uit de nood helpen? :D

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:04

Gewoon bestellen en dan via de mail de IBAN en BIC codes opvragen. Dan kun je het geld gewoon overmaken op de buitenlandse bankrekening. De mails kunnen prima in het Engels!

Reken wel op 50 euro verzendkosten. Ik heb voor de bestelrondes op Bokt ook al een keer zelfstandig besteld. Ging prima, maar het kost behoorlijk wat extra.

Exponent

Re: Hoe bestellen bij Hooks?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 18:19

Komt inderdaad wel op een flink bedrag, maarja..
Ik ga proberen, dankjewel ! Had er zelfs nog niet aan gedacht om engelse mails te sturen :)

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:22

Als je de dingen niet dringend nodig hebt, zou ik wachten op de volgende bestelronde :j

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 18:23

Daar heb je gelijk in, maar heb een speciaal hoofdstel van Hooks, en wil er graag nog zo een hebben..
maar of ik daar 50euro extra voor wil betalen moet ik bij mezelf nog even overwegen ! :)

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:26

Tja ik denk ik niet :=

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 22:06

Waarom wil je per se bij Hooks bestellen? Een jaar of twee terug was dat wel interessant omdat de kroon toen heel goedkoop was. Nu betaal je ong. net zoveel als in euro's en daar moet je dan nog de verzendkosten bijrekenen.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 11:57

Ik wil daar bestellen omdat mijn huidig hoofdstel van daar komt, de kwaliteit is erg goed, en het belangrijkste, het past goed bij
mijn paardje en ze loopt er fijn mee. Soortgelijk kopstuk van dezelfde kwaliteit ben ik hier in belgie bijna dubbel zoveel aan kwijt...

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 12:00

Ik zou nog even goed googelen op het merk, en als het bij alleen bij hen verkocht wordt gewoon even bellen of mailen in het engels.