Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dan denkt iedereen gelijk aan een holling in de bodem die er niet is, wat ik begrijp. nina88 schreef:Mijn trailer heeft geen holling. Alle naden zijn afgekit en op een bepaalde manier met rvs afgedicht, dat het vocht niet in de naden loopt, maar in de trailer blijft staan.
Het kan er alleen aan de achterkant uit, bij de klep, maar als de trailer aangekoppeld is, loopt het juist naar voren. Dat bedoel ik met een badkuip effect.
Ik heb het inmiddels al een keer of 6 geprobeerd zonder rubber, met alleen zaagsel op de kale bodem en dat ging prima!
realmagic schreef:ik zou er een rubber gietvloer in laten maken,dan heb je geen last dat het vocht onder je mat komt.en de holling kan je wegwerken.
Vervolgens kan je dan nog als je dat fijn vind een laagje zaagsel erin doen.
realmagic schreef:ts als ik je dus goed begrijp komt het mede omdat je dissel hoger is als de trekhaak en je trailer
aangekoppeld schuin naar voren afloopt?
Dat lijkt me ook lastig met je kogeldruk. Ik heb mijn velgenmaat ooit veranderd om mijn trailer recht achter de auto te krijgen ook om de kogeldruk beter te krijgen.
realmagic schreef:@ikke
ik heb misschien over het betonplex heen gelezen,maar dan kan het idd niet nee.