Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lopen elanden daar ook? Of alleen in Zweden?
Het klinkt allemaal erg avontuurlijk. Heb je foto's? Lijkt me echt onwijs om daar paard te rijden....geweldig!
Wist niet dat die elanden zo gevaarlijk waren. Ik vergelijk ze met herten, alleen een beetje groter.
Quir schreef:Beren zijn overigens voor de mensen minder gevaarlijk dan de wolven. Beren hebben dankzij de jacht namelijk "schrik" voor mensen, wolven niet en daar mocht pas sinds een paar jaar op gejaagd worden.
) maar vind het echt super mooie beesten.. Maar in een ander topic hier op bokt ( opkomst van de wolf in NL) wordt aangegeven dat wolven totaal niet gevaarlijk zijn ( al heb ik het idee dat die mensen totaal niet bekend zijn met het leven met wolven.) Dus ben benieuwd wat je bedoeld!!
dieren.. Ben ook erg benieuwd naar foto's.
roxiie schreef:Quir schreef:Beren zijn overigens voor de mensen minder gevaarlijk dan de wolven. Beren hebben dankzij de jacht namelijk "schrik" voor mensen, wolven niet en daar mocht pas sinds een paar jaar op gejaagd worden.
Ik ben niet bekend met wilde wolven ( enkel in natuurparken) maar vind het echt super mooie beesten.. Maar in een ander topic hier op bokt ( opkomst van de wolf in NL) wordt aangegeven dat wolven totaal niet gevaarlijk zijn ( al heb ik het idee dat die mensen totaal niet bekend zijn met het leven met wolven.) Dus ben benieuwd wat je bedoeld!!
Vind het echt super interessant, al die 'exotische'dieren.. Ben ook erg benieuwd naar foto's.
Mijn excuus voor het offtopic, ik heb geen ervaringen met elanden

maar verder geen drama.