Eigen paarden @ MijnKNHS, overleden paard.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CoronaLime

Eigen paarden @ MijnKNHS, overleden paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 14:36

Na wat rond te googlen ben ik nog niet op een antwoord gekomen, heb al een mailtje naar de KNHS gestuurd maar nog geen reactie gekregen dus vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen.

Bij Mijn KNHS staan namelijk alle ''eigen'' paarden, waarvan 1 dus ruim 1,5 jaar geleden overleden is. Ik vraag me af hoe het kan dat ze er nog bij staat, aangezien het paspoort terug gestuurd is naar de KNHS en dus ook vernietigd zou moeten zijn naar mijn weten. Mij lijkt het dus logisch dat ze ook van Mijn KNHS afgehaald zou moeten worden maar dat is dus niet zo blijkbaar.

Wie weet hier raad mee?

Jodyy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:43

als het goed is kan je bij sportstanden en sportbescheiden,je paard afmelden, dit zou je zelf kunnen doen volgens mij!

celano

Re: Eigen paarden @ MijnKNHS, overleden paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:46

Mijn verkochte paarden staan er ook nog bij met de laatste standen. Geen probleem, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:46

CoronaLime schreef:
Na wat rond te googlen ben ik nog niet op een antwoord gekomen, heb al een mailtje naar de KNHS gestuurd maar nog geen reactie gekregen dus vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen.

Bij Mijn KNHS staan namelijk alle ''eigen'' paarden, waarvan 1 dus ruim 1,5 jaar geleden overleden is. Ik vraag me af hoe het kan dat ze er nog bij staat, aangezien het paspoort terug gestuurd is naar de KNHS en dus ook vernietigd zou moeten zijn naar mijn weten. Mij lijkt het dus logisch dat ze ook van Mijn KNHS afgehaald zou moeten worden maar dat is dus niet zo blijkbaar.

Wie weet hier raad mee?

Je zou zoiezo je paspoort niet naar het KNHS sturen maar naar het stamboek ( bv KWPN )
Ook zou je je startkaart af moeten melden via de vereniging waar je lid van ben.

Hun kunnen als reden geven ' paard overleden ' .

CoronaLime

Re: Eigen paarden @ MijnKNHS, overleden paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 14:52

Peanutbutter, het paspoort hoort terug gestuurd te worden naar de uitgevende instantie en deze hebben we via de KNHS gekregen, dus stamboek staat buiten de kwestie.

Jody, ik heb met haar nooit wedstrijden gereden en kan via sportbestanden enzo alleen bij mn huidige pony komen.

Celano, ik vind het gewoon vreemd dat het er nog bij staat en ook om de manier waarop ik afscheid heb moeten nemen voel ik me er gewoon naar bij dat het er zo nog bij staat, net alsof ze nog leeft.