Dank je wel voor de reacties ... Ben hem gaan halen en mag hem enkele dagen testen ( fijn hé ) ... Ik heb wel een rampje voor uit te laden van voor en inderdaad een uitschuiframp vanachter onderin ... De ramp achter is echt wel ggen plus punt bij deze trailer . De ringen voor het hooinet kan ik zonder probleem laten bij zetten . IK heb ook niet graag dat mijn paarden zo hoog vastgebonden worden , dus ook lager laat ik ringen zetten ( als ik deze hou ) . Wat ik een pluspunt en min punt vindt is de zadelkamer .. deze is ruim en praktisch maar kan niet op slot gedaan worden gelijk bij mijn vorige trailer . Ik zou er wel een klein slotje kunnen op hangen , moet dit dan wel doen op al de deuren
Ik vraag mij uiteindelijk toch wel af de paarden echt wel hun evenwicht gemakkelijker kunnen vinden als ze diagonaal staan ? Het lijkt mij , want ik heb een ritje gedaan samen met de paarden in de trailer ( wat een lawaai trouwens ) dat ze bij een traditionele trailer tegen de voor en achter stangen hun evenwicht zoeken . Alhoe wel het hun niet leek te storen dat ze diagonaal stonden . PPPfff Nu ga ik toch alles nog eens moeten wikken en wegen en dan beslissen of het de oblic wordt of de provan ( die is trouwens ook super goed ) .
Groetjes