Ik ben lid van de Bit via vereniging Eigen Paard. Daar heb ik netjes mijn adreswijziging doorgegeven, maar nu ik zo nadenk heb ik nog geen enkele bit op mijn nieuwe adres ontvangen. Ik neem aan dat ik daar dus apart een adreswijziging van door moet geven, maar ik kan nergens terug vinden waar ik dat moet doen? (Heb de laatste die ik heb gekregen naast me liggen + verpakkingsfolie met nummer wat lijkt op een abonneenummer)
Succes, nadat ik verhuisd was hebben ze nooit meer een Bit (op tijd) bezorgd. Na een jaar bellen en mailen was ik het zo zat, dat ik mijn abonnement maar heb opgezegd.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 21-11-11 14:04
Kan ook goed gaan hoor, bij mij is de Bit al 3 keer zonder problemen mee verhuisd naar mijn nieuwe adres.
Hier is de adreswijziging ook prima gegaan. Bit is alleen niet meer van Reed Business maar van Eisma, dus daar moet je dan ook de wijzigingen en opzeggingen heen sturen.
Volgens mij was Eisma blij dat ze van deze 'lastige' klant af waren. De Bit moest voor mij structureel nagezonden worden door de TNT omdat de door hen ingehuurde bezorgdienst kennelijk mijn adres niet kon vinden, of drie weken te laat. Iedere keer als ik erover belde kreeg ik een onnozele callcentermedewerker aan de telefoon die met een beschuldigende vinger naar de bezorger wees. Toen ik uiteindelijk telefonisch opzegde, was er voor mij geen opzegtermijn. Ik ben misschien wel 10 jaar lang abonnee geweest, maar er konden geen excuses af. De klantvriendelijkheid van Eisma is ver te zoeken.