Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alissa_Yara schreef:Ik denk ongeveer 4.000 euro? Heb pasgeleden ook gezocht naar zo'n paardje en dan kom je toch wel op zo'n prijs uit.

KLfan schreef:Alissa_Yara schreef:Ik denk ongeveer 4.000 euro? Heb pasgeleden ook gezocht naar zo'n paardje en dan kom je toch wel op zo'n prijs uit.
Oke waarop baseer je dat dan? Want ik heb vind ik zelf redelijke wensen en aangezien de paarden en ponymarkt zo ingestort is en ik geen dressuur wonder hoef
@opisop_shop: ras maakt in feite niks uit aangezien er zat mixjes zijn die ook leuk zijn en daar een groot overschot van is
opisop_shop schreef:zonder papieren en geen bepaald ras dan zit je niet zo hoog in de prijs hoor.
Maar wat wil je er uiteindelijk mee doen, wil je wedstrijden rijden dan moeten ze wellicht wat meer talent of uitstraling hebben dan wanneer het puur voor de recreatie is.
Voor E2000 heb je wel wat leuks staan hoor, moet je er alleen zelf nog wel aan rijden maar als je dat kan is het geen probleem natuurlijk!
hesterve schreef:Als je in de lagere prijsklasse gaat zoeken kom je vast iets tegen dat je aanstaat. Ga er alleen dan niet vanuit dat het gezond is tenzij het tegendeel is bewezen. Dit zeg ik niet omdat ik denk dat alle paarden in de lagere prijsklasse allemaal wat mankeren maar er staat veel rotzooi tussen en dan heb je wel een goedkoop paard maar zit je met torenhoge dierenartskosten als je de pech hebt .... Laat het paar minimaal klinische keuren en bij twijfel laat je foto's maken. Zeg ook tegen de verkopende partij dat je klinische en röntgen gaat keuren en schrikken ze daarvan en willen ze het liever niet laat dan maar staan, dan weet je genoeg!