Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ingvdh schreef:Ik ben nog geen verzekering tegengekomen waarbij je het eigen risico kan afkopen. Sommige hebben wel een lager eigen risico (20% en min €40) (Equine Risk)
Mijn vorige paard was altijd bij Hippo verzekerd en daar was ik zeer tevreden over.
Ik heb nu een verzekering aangevraagd bij Equine risk omdat het eigen risico lager is, diefstal is meeverzekerd en de uitkering hoger is. Maar verdere ervaringen heb ik nog niet.
Myca schreef:Ik ben wel tevreden over Bierum http://www.paardenverzekeringbierum.nl/
Zeker als je toevallig in de buurt woont van een van de klinieken waar zij een afspraak mee hebben, dan wordt 100% vergoed.
Anders is het eigen risico de kosten van het consult en wordt 80% van de factuur vergoed tot het verzekerde bedrag.
Waratje schreef:Erg goede ervaringen met mijn eigen bankrekening![]()
Geen rare regeltjes, geen extra bijdragen, geen gezeur over maximale uitkering, heel weinig papierwerk, je kunt direct zelf overal over beslissen: IDEAAL
Myca schreef:Als je inderdaad zelf altijd genoeg geld achter de hand hebt dan is het onvoordeliger om een verzekering af te sluiten. Ik heb het voor mijn meeste paarden niet afgesloten.
Maar dat geldpotje moet wel goed gevuld zijn. Als je paard bijvoorbeeld plotseling een koliekoperatie nodig zou hebben ben je zo duizenden Euro's armer en dan heb je geen tijd om dat op te sparen.
En je wil natuurlijk niet de keus moeten maken om je paard medische zorg te onthouden omdat je op een bepaald moment even niet genoeg geld hebt.
Myca schreef:Ik ben wel tevreden over Bierum http://www.paardenverzekeringbierum.nl/
Zeker als je toevallig in de buurt woont van een van de klinieken waar zij een afspraak mee hebben, dan wordt 100% vergoed.
Anders is het eigen risico de kosten van het consult en wordt 80% van de factuur vergoed tot het verzekerde bedrag.
abcde schreef:zhivago11 schreef:Zeker door een kreupelheid discussie en geen uitgebreide dekking........tja veel mensen hebben niet in de gaten dat kreupelheden alleen onder de uitgebreide dekking vallen...
nee hoor gewoon uitgebreid