Ik heb een vraagje... de meeste mensen weten er wel wat van af maar hier even een korte uitleg
De kogeldruk van de trekhaak van de auto moet hoger of gelijk zijn aan de kogeldruk van trailer.
Bij de meeste trailer is dat 75kg maar er zijn ook trailers met kogeldruk van 50kg
Mijn vraag is, wie heeft zo'n trailer wat is het merk en hoe oud zijn ze.
Ik kan niet met deze vraag naar een trailerboer... want dan krijg ik zo'n stompzinnig antwoord auto moet kunnen trekken en mogen en dat is voldoende kogeldruk doet niet terzake
dat geldt ook voor een autohandelaarIk wil mijn paarden dus graag veilig vervoeren en heb niet het geld voor een 4x4 over.
Wel heb ik een geweldige auto tot mijn beschikking met voldoende trekkracht en hij mag 1400kg trekken alleen mag er maar een kogeldruk van 60kg op..wat betekend dat ik dus een trailer moet vinden met 50kg kogeldruk of mijn auto verkopen.
Laatste zal het wel worden maar wil eerst alles uitgezocht hebben en omdat bellen naar trailerboer me 3x stom antwoord opleverde dacht ik .................... ik probeer bokt even
en rijdt super. Luister maar naar Ikke, die heeft er echt verstand van. 
al gedaan krijg je meest stompzinnige antwoorden maar zal nog wel x naar de dealer gaan