Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Angs1989 schreef:Bij ons op stal ging ook een paard op proef, deze werd door de kopers gehaald bij de dierenarts (en daar gelijk gekeurd), mocht het paard na een maand terugkomen werd het paard bij de dierenarts weer gehaald en gekeurd voor het geval het paard niet goed liep.
Rapperijder schreef:Ik hoop dat ik niet te laat reageer. Ik wou nog zeggen dat je het hele bedrag moet laten betalen vooraleer ze de pony meenemen!
Zeker als het om een eerder laag bedrag gaat en ze 200 km weg wonen. Het zou best kunnen dat zij erop rekenen dat jij niet heel veel moeite gaat doen om de rest van je geld te krijgen, en dat je dan gewoon geen gehoor meer krijgt op mails, telefoon etc.
Bovendien heb je dan tenminste je geld als er je paard wat overkomt daar. Want ook als ze ziek:kreupel etc wordt bij hen, dan brengen ze haar terug en dan sta jij daar zonder geld en met een pony die niet meer te verkopen valt. Als hij al helemaal betaald is sta jij sterker in je schoenen om te onderhandelen in zo'n geval.
xJurdyWonanx schreef:inderdaad cissy, als het goed is blijft hij dus ook staan bij mij, en nemen ze hem niet meer.