Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zilfstar schreef:Hoi,
Ik heb twee vragen over het paspoort van onze nieuwe pony.
1. Paspoort is GEEN eigendomsbewijs weet ik. Paspoort staat nu niet op onze naam. Bij het KWPN waar de paspoort van is kost overschrijven me totaal ruim 50 euro (incl aangetekend verzenden) Is overschrijven op mijn eigen naam ergens handig voor? En mag het ook op ene minderjarig persoon worden geschreven?
2. Entingen staan erin. Pony is bijna 8. Alle entingen zijn gegeven alleen is er een gat van 1 jaar tussen 30-7-2008 en 20-11-2010. In 2009 dus niet geent volgens dit boekje. Stel dat ik over een jaar (of 2) op wedstrij ga en pony verder keurig laat enten. Is dit gat dan een probleem? Zo ja, hoe op te lossen en wanneer?
Zilfstar schreef:En basisenting is: 2 entingen maand na elkaar?
Edit Piezze was me voor met het antwoord.
Nou fokken gaan we niet doen, keuring ook niet (ze is een kruising) en voor landelijk is dochter voorlopig nog te jong haha.
Maar dan ga ik nu wel basisenting opnieuw laten doen
One_Love schreef:Zilfstar schreef:En basisenting is: 2 entingen maand na elkaar?
Edit Piezze was me voor met het antwoord.
Nou fokken gaan we niet doen, keuring ook niet (ze is een kruising) en voor landelijk is dochter voorlopig nog te jong haha.
Maar dan ga ik nu wel basisenting opnieuw laten doen
Ja basis enting is 1x enten en dan na 4/12 weken herhalen.
linda_arnold schreef:Is er na 20-11 2010 nog geënt?
)