Ik wil graag even een ervaring met jullie delen.
Op 29 April 2011 ben ik naar een Ruitersportzaak gegaan voor Nieuwe Rijlaarzen. Ik heb toen Lipica's gekozen en die zouden op maat worden gemaakt. Voor Lipica laarzen is vaak een wachttijd van 14 weken omdat ze met de hand gemaakt worden werd mij verteld. Nouja, Ik kon het nog wel even doen met mijn oude's.
Vervolgens 14 weken gewacht, 15 weken, 16 weken.... Ik wou toch wel even weten waar ze bleven. Dus heb even gebeld naar de Fabriek van Lipica. Kreeg ik te horen dat de bestelling er pas op 11 Mei was bij Lipica.
Nouja, Best. Was natuurlijk best een beetje geïrriteerd maar die 2 weken konden er nog wel bij. Nouja, Toen zat ik dus 2 weken later op 18 weken. Maar het werd al week 19 dus weer even gebeld. Er werd gezegd dat ze klaar waren, Ze waren klaar voor Transport. Nouja, Ik dus weer een paar dagen gewacht met de hoop op een telefoontje van de Ruitersportzaak waar ik ze besteld heb. Maar Nee, Het werd al weer het einde van de week en heb weer gebeld. Er werd mij verteld dat mijn laarzen de volgende dag op Transport gingen
(Terwijl ze dat de vorige week ook al zeiden) en er op Dinsdag (13 September) zouden zijn bij de Dealer. (Week 20 voor mij) Nou, Okej, Vervolgens gewacht tot vandaag, Dinsdag 13 September. Maar zit nog steeds met Niks. Heb net gebeld naar de Ruitersportzaak of ze er waren. Er waren heel veel dozen bezorgd en dus kreeg ik hoop, Ze moest ze alleen nog bekijken en zou mij daarna terugbellen. Ik dus weer gewacht. Werd een uur, Dus zelf maar gebeld. Verteld ze me dat er GEEN LAARZEN bij zitten en verteld mij vervolgens voor de zoveelste x dat het eind deze week word.... Wie is hier nu aan het Liegen hierover? Zou ze mischien gewoon geen zin hebben gehad om die dozen te bekijken? Ik snap het niet meer? Jullie wel??
(Sorry voor het lange verhaal en mischien onduidelijke maar ik moet het gewoon even met jullie delen. Ik ben ook helemaal niet iemand die die Ruitersportzaak/Lipica gelijk helemaal gaat afkraken, Maar vind dit gewoon niet netjes.)
Groetjes Astrid.

maar hoe komen die dikke kuiten dan door de smallere doorgang