Goed spullen binnen, gepast.. Jas te klein, sokken verkeerde maat geleverd, dus dan weer maar retour, en ruilen voor andere maten. 26 Augustus heb ik mijn retourzending de deur uit gedaan, en volgens de track en trace code, is het pakket de 27e augustus afgeleverd bij het magazijn van Horse. Echter hebben ik de artikelen die ik voor de retour terug wilde, nog steeds niet ontvangen. We zijn nu 2 weken verder, en 2 weken is immers de termijn die Horze stelt om retouren te verwerken.
Donderdag een mailtje verstuurd naar de klantenservice, aangezien ik al vernomen had de de telefonische klantenservice ook niet zo goed te bereiken is. Vandaag krijg ik een mail terug, dat er helemaal geen retour vermeld is op mijn naam en het bestelnummer.. En toen was ik het echt beu
Nu de track en trace maar doorgestuurd, in de hoop dat ze toch ook kunnen lezen dat mijn retour gewoon bij hun afgeleverd is.Zijn er nog meer mensen die een retour naar Horze gedaan hebben, en nu nog steeds niets hebben ontvangen/gehoord?
Hoe is het uiteindelijk opgelost? Want toen ik het bestelde was het prima geleverd, erg snel, dat was super, maar met die retour.... daar gaat het dus schijnbaar fout ...

Maar het valt te proberen!