Trailler stallen? Maar waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Jessie

Trailler stallen? Maar waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 11:46

Sinds afgelopen vrijdag ben ik in bezit van mijn E rijbewijs *\o/*
Nu gaat dat natuurlijk vragen om een eigen trailer :D

Alleen zit ik met het volgende, waar zet ik mijn trailer neer?
Ik sta op een prive stuk land waar ik geen plek heb voor een trailer.
Dus moet ik een andere plek zie te vinden. We hebben hier in de buurt wel mensen
die hun kassen verhuren voor caravan stalling maar niet voor paarden trailers.

Nu ben ik dus benieuwd hoe andere bokkers dat doen die niet hun trailer op stal kwijt kunnen :D

Ik woon in de omg. Noordwijk mocht iemand iets weten

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 12:20

Gefeliciteerd met je rijbewijs!

Ik heb mijn trailer bij een pensionstal staan waar mijn vorige merrie gestald stond. Huur daar een parkeerplek voor €100 per jaar. Zij verhuren ook plekken voor caravans en campers die staan wel binnen maar daar kan je niet altijd gemakkelijk bij vandaar een parkeerplek buiten (voor onze camper huren we daar sinds 3 maanden ook een plek,binnen, en daar betalen we €300 per jaar voor. ) Is er bij jou in de buurt niet een stal of boerderij die wel een plekje voor je heeft? Bedenk wel dat als je hem regelmatig gebruikt het wel handig is dat het niet te ver om is naar de wei of op de route ligt.
Het gebeurt ook wel dat mensen hun trailer bij huis op een parkeerplek zetten maar daar worden je buren niet blij van als de parkeerdruk hoog is (en officieel mag je max. 3 dagen blijven staan als de regels niet veranderd zijn)

Succes!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 12:25

ik sta op stal wat ook een caravan stalling is en ik betaal 200 euro p/j en dan staat hij binnen
als ik hem nodig heb word hij buiten gezet
ook de buurvrouw heeft haar trailer binnen staan en gebruikt deze regelmatig en elke x zetten ze hem buiten en weer binnen.
er staan nog meer trailers ,van mensen die ze maar een paar x p/j nodig hebben
buiten kan ook en dat is gratis

kan je bij die kas niet ergens buiten staan?

_Jessie

Re: Trailler stallen? Maar waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 12:42

Bedankt voor de antwoorden! Ik heb al eens gekeken naar mensen die ook caravan stallingen aanbieden en heb net via pb een adres door gekregen waar ik het kan proberen.
Bij mijn huis neer zetten gaat helaas niet want we hebben al parkeer te kort in de woonwijk.
Op mijn rij vereniging zou ik het nog wel kunnen proberen of dat mag.

mirgino ik ga inderdaad proberen of ik hem ergens bij iemand kan zetten al is het buiten. Eventueel zo'n trailer hoes er om heen en klaar

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 22:23

De mijne zal ik op een van beide stallingen zetten, als dat niet lukt parkeer ik hem gewoon langs de weg (met een goed disselslot uiteraard), of achter de kerk (bij ons is er daar een parking, gooi ik hem daar wel op :)

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 22:33

Zou je dat aandurven Duhelo?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:56

ja hoor. ik woon zelfs langs een drukke weg die rechtstreeks uit belgie naar frankrijk gaat.
scheelt wel een beetje dat ik een vrij oude trailer heb, die ze niet zo gauw zullen stelen.
en ik denk met een goed disselslot (en wss ook een wielklem) dat ze niet echt ver zullen lopen ermee.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 21:03

Hmm dat is ook wel zo. Zal je daar geen bekeuring voor krijgen? Zit
te denken of wij hier in de buurt zoiets hebben maar dat hebben we niet geloof ik...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 20:23

nee hoor, maar je moet hem normaal om de zoveel dagen verplaatsen. Normaal als ze in niemands weg staat krijg je daar geen opmerkingen van, stel dat er iemand klaagt dat hij het zicht verspert moet je hem idd om de zoveel uur X aantal meter verplaatsen en daar controleren ze dan wel op.
Maar dit is wel in belgie

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 09:09

hmm ja wij hebben die ruimte hier niet denk ik. Toch maar even de ouders van een vriendin lief aankijken die een stukje land hebben :o