Ik heb vandaag al in een speciaalzaak geweest, maar de oplossing die ze me daar boden, kost me in totaal over de €1000. Net iets meer dan ik over heb, voor hetgeen wat ik wil.
Hopelijk hier enkele mensen met ervaringen.
Ik heb een radio met touchscreen in mijn auto zitten (van het merk Alpine). Ik zou dus graag zowel een achteruitrijcamera hebben (die aangaat als ik auto in achteruit zet) (makkelijk om aan te pikken ed.)als een camera in de van, liefst infrarood zodat er ook duidelijk beeld is, als het donker(der) is.
Probleem is niet zo zeer, van zulke camera's te vinden, maar wel de aansluiting op mijn radio.
Iemand daar een handige oplossing voor? Of hoe hebben jullie dit gedaan? Ik wil geen 2 schermen in mijn auto en ben vrij gehecht aan mijn radio (gps usb ipod dvd ed).
ikke
Geplaatst: 30-08-11 19:30
Zit er een vrije video-input op je radio?
Karreman
Geplaatst: 30-08-11 21:05
Op het forum http://www.navigatiehelpsite.nl staan veel bruikbare tips en ze zijn per merk ingedeeld, maar het aansluiten is voor alle merken navigatiesystemen gelijk Wel een hele klus om alle draaden te trekken en goed aan te sluiten maar het is mij ook gelukt en het is 'n prachtig hulpmiddel bij het aankoppelen.Maar het kan alleen maar als je ook DVD's op je systeem kunt afspelen.Maar je schrijft al dat dat bij jouw het geval is. En met een cameraatje van zo rond de €75 het je al een perfect beeld.(Je kunt er de krant mee lezen)