Napie schreef:Allemachtig. Ik vervoer mijn pony's gezamenlijk zonder tussenschot en die staan vaak wel 3 a 4 uur op een trailer zonder bescherming. Ze zijn niet achterlijk of zo
Maar dat heeft toch niks met achterlijk te maken
Als je plotseling moet remmen of uitwijken dan kan er toch wat gebeuren? Of als één van de pony's schrikt, al is het maar minimaal en tegen de ander aan komt met een hoef? Of idd met laden/lossen, kan altijd iets gebeuren van buitenaf!
Dat je pony's niet achterlijk of wild zijn betekend niet dat er niks kan gebeuren!
Zoals gisteren heeft Jan de Hoop van het nieuws tegen een paardentrailer aangereden, als jou dat nou gebeurt en je pony's schrikken zich het apelazerus, weg gezonde benen en pezen
Dus ook voor 100 meter zou ik bescherming omdoen, wat kan jou die 5 minuten nou schelen? Liever die 5 minuten dan maanden revalideren...ieder zijn keuze maar je speelt hier wel met een paard niet met een dinkietoy, dan maar "de moeite" nemen om wat om z'n benen te doen hoor poe poe...
EDIT: ik weet dat jij wel wat van plan bent om te doen hoor TS, ik zou overigens gaan voor de peesjes in jou geval