wat doe ik mezelf en mijn paarden aan..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

workaholic1

wat doe ik mezelf en mijn paarden aan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 21:34

Hallo allemaal.

Ik voel me op t moment erg rot.. ik heb sinds ik van school ben me bezig gehouden met werk zoeken. niet erg makkelijk gezien de tijd..

nu heb ik werk gevonden. waar ik het ook best naar de zin heb. Maar.. het is twintig km fietsen.. ik heb helaas nog geen rijbewijs moet alles met de fiets doen.

Nu moet ik dus vroeg van huis omdat ik lang onderweg ben. dan ben ik zes uur afgewerkt. meestal loopt dit iets uit. het is me nog geen een keer voorgekomen dat ik voor half acht thuis ben.. dan moet ik nog koken en eten..

ik heb geen tijd meer voor mijn twee paarden alleen sweekends. nu staan zij wel 24/7 buiten en hebben elkaar.. maar ik voel me hier intens rot door..

ook voor mezelf baal ik.. ik kan niks voor mezelf doen.. ik ben al blij dat ik savonds om half negen na t koken en eten even kan zitten.. maar na een half uur is het alweer douchen en naar bed om weer van voorafaan te beginnen..

Ik baal nu ontzettend.. dit werk doet mij en mijn paarden geen deugd.. maar wat moet ik nu? Ik heb niet met een week ander werk.. ik kan ook niet minder uren draaien..

M_EL_ISSA

Re: wat doe ik mezelf en mijn paarden aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:35

Geen mogelijkheid om met openbaar vervoer te gaan? Kost wel iets meer, maar je krijgt er tijd voor terug.

Typfoudt

Re: wat doe ik mezelf en mijn paarden aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:37

Kan je inderdaad niet met het OV? Dan krijg je misschien ook wel een reiskostenvergoeding.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:37

Ik weet niet hoe oud je bent, maar is een brommer of scooter geen mooie (tijdelijke) oplossing?
Je bent dan met drie kwartier thuis, enis goedkoper dan een auto. En een brommercertificaat is volgens mij ook versneld te halen mocht je die moeten hebben (qua leeftijd).

workaholic1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 21:39

Helaas.. moet dan eerst tien minuten fietsen. daarna kwartier trein en nog halfuur bus. tussen de.trwin en de bus zit twintig minuten wachten..

had hier zelf ook hoop op gezien ik een slechte knie heb die niet makkelijk meekomt op de.fiets.
Voel me overigens echt een zeur :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:40

Bekijk het eens van de andere kant. Zonder baan kun je je paarden ook niet onderhouden. Tis nu even vervelend, maar wees blij dat je een baan hebt! Ik snap wel dat je je rot voelt tov je paarden maar een baan is wel heel belangrijk. Probeer of je (tijdelijk) een verzorgster kunt vinden voor de dagen dat jij niet kunt.

workaholic1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 21:41

Ik ben met autorijbewijs bezig. maar ben bang dat dat nog even duurt eer ik dat.heb. Gezien ik al geen tijd.en.puf heb om mijn paarden te doen. les ik op het moment ook alleen zaterdags.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:45

Aangezien dit topic onder een schaduwaccount geopend is, hier een slotje.