Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Coby schreef:Ik heb zonet even de site bekeken, maar zie nergens staan dat het paard bij je op stal kan komen te staan?
Volgens mij is het de bedoeling dat het paard daar blijft en dat je daar rijdt.
MerelxG_R schreef:Voor dat geld kun jij bijna een eigen pony nemen. En je gaat er van uit dat de hoeven in orde zijn ofwat? Hoeven blijven niet eeuwig netjes uitzichzelf.
Roosje1978 schreef:En wat als je honderden euro's (zo niet duizenden....) kwijt bent als hij een kostbare blessure of operatie nodig heeft? Moet je dat ook betalen, het is niet eens je eigen pony! Hoefsmid zelf betalen vind ik tot daar aan toe, maar dierenarts? Nee, zou ik nooit doen.
Vaak is het zo bij leasen/bruikleen dat diegene de stallingskosten betaalt en de eigenaar de dierenartskosten, en dan niet nog eens een bedrag voor het lenen van het paard want de leaser betaalt het onderhoud al zeg maar.
Sarah_Elise schreef:Dus je betaalt én de stalling (volledige verzogring van de pony) én nog extra geld voor de eigenaar én je moet dierenartskosten betalen? Dat vind ik veel jaVaak is het zo bij leasen/bruikleen dat diegene de stallingskosten betaalt en de eigenaar de dierenartskosten, en dan niet nog eens een bedrag voor het lenen van het paard want de leaser betaalt het onderhoud al zeg maar.
Kijk anders eens op marktplaats/ hier op bokt voor een bruikleen paardje of een leasepony die verplaats mag worden, dan heb je vast gunstigere voorwaarden en veel minder kosten!
Miranbailey schreef:Ik wou Big Ben leasen en dan bij mij ergens op een manege stallen,
alleen je moet 100 euro betalen aan haar en je moet zelf de dierenarts en hoefsmid betalen
en nog is stalgeld voor waar je hem gaat stallen, meestal als je gaat leasen zijn de kosten voor jou alleen de stalkosten en hier moet je eigenlijk dubbel op betalen,
shilady schreef:luizen,wondje dat gehecht moet worden....