Trailer niet goed?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xBontfire

Trailer niet goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 15:10

Ik was dus bij een E Pony wezen kijken die me wel wat leek, dus zijn we met mijn instructrice wezen kijken en als die het een goede Pony leek zou ik haar voor een week op proef mee kunnen krijgen.
Maar we zijn nog geen 10 Kilometer verder, en de politie komt al voor ons rijden: "Politie, Volgen." :(
Ons rechter knipper licht werkte dus niet, even het contact verbeteren en toen mochten we eigenlijk verder.
Konden ze geen bon uitschrijven dus :P
Begint de oudere agent, te zeuren dat de remmen nog koud zijn, de oploop rem ofzo was dus niet goed.
Moesten we naar een parkeerplaats meerijden, dus wij dat maar mooi gedaan, en daar zeker een half uur gestaan.
De ANWB weer opbellen :j
Bleek de ophang van de wielen ook niet goed te zijn, :(
Beetje jammer, bleek het beestje toch iets te pittig te zijn, maar de trailer is niet helemaal mee geweest.
Trailer van 20 jaar ongeveer, ja wat verwacht je dan helemaal?
Ben een beetje boos erom, ben zelf altijd bang dat het paard door de bodem zakt, dus die was wel gecheckt, waarom is al dat andere dan niet opgevallen?

Maar goed, afgezien van dat verhaal,
Wat zijn de goedkopere trailers die wel goed zijn?
Dus merken etc.

En hoe duur zou het repareren zijn?
2 van de 4 wielen waren niet goed, en de remmen van de trailer zouden er opeens op kunnen slaan dus er moeten nieuwe op..

Daarom lijkt het me handiger gewoon een keer een nieuwe te kopen?
Iemand merken, tips, mening?

Ik ben nieuw, dus hoop dat het hier goed staat.

xBontfire

Re: Trailer niet goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 15:16

Btw, het is dan niet voor mij die trailer, we lenen van iemand maar een beetje stom dat die trailer net bij ons niet meer goed is ^^

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:46

Friezuhn schreef:
Btw, het is dan niet voor mij die trailer, we lenen van iemand maar een beetje stom dat die trailer net bij ons niet meer goed is ^^

Of een oom agent die uit z'n nek staat te zwammen?
Knappe oom agent die aan de buitenkant kan zien dat de remmen het niet zouden doen.

Maartje1990

Re: Trailer niet goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:50

inderdaad misschien eerst dubbelchecken bij een garage oid voor je halsoverkop een nieuwe gaat kopen omdat een politieagent zei dat die niet meer goed was. Kun je meteen ook de kosten vragen wat 't zou kosten als ervoor zou kiezen om 'm te repareren.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 10:31

Even zodat ik het goed begrijp, je verhaal is nl een beetje warrig, jullie hebben dus een 20 jaar oude trailer geleend van iemand waarvan bleek dat het onderhoud niet zo best was en dat er eea aan mankeerde?

Dat is dan toch niet jullie probleem maar van de eigenaar van de trailer? Die moet dan even zn trailer na laten kijken of het inderdaad zo is wat meneer agent beweert.
Een trailer van 20 jr oud kán wel eea mankeren als hij niet netjes is onderhouden en dan niet alleen de bodem. Je bent zelf ook verantwoordelijk voor de staat vd trailer die je leent, zorg dat je geen barrel leent en laat m dan staan als je het niet vertrouwt.
Leen dan voortaan gewoon bij iemand anders een trailer of huur er gewoon eentje bij een erkend bedrijf die goed voor hun spullen zorgen.
Of koop zelf een trailer maar let dan wel heel goed op wát je koopt.

Als je de zoekfunctie gebruikt en zoekt op 'welke trailer' in de rubriek TAO dan vindt je al heel veel topics over merken trailers en wat mensen daarvan vinden.