Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sani schreef:Misschien iets tot wanneer ze kan melden dat ze niet kan?
Als ze telkens dezelfde dag een uur van te voren afbelt word je daar niet blij van.
Kan onlogisch zijn hoor.. Maar je weet nooit.
Mag ze zelf mensen meenemen en mogen die op dat paard?
_Nancy schreef:Ik vind dat 'vergoeden als ze iets kapot maakt' beetje dubbel..
Aan de ene kant, heb je groot gelijk om zoiets op te schrijven
En aan de andere kant, hoeft het niet altijd haar schuld te zijn, maar kan het ook het paard zijn schuld zijn.
Dus ik zou dan wel duidelijk erin zetten dat het gaat om dingen die zij zelf kapot maakt.
Want dan is het niet meer dan logisch dat zij het vergoedt.
Verder heb je, volgens mij, wel de meest belangrijke punten opgeschreven.
[***] schreef:Mag zij zelf de DA bellen als er wat is? Of moet jij eerst de situatie zien?
En voor wie zijn de kosten als er wat gebeurd terwijl zij aan het rijden is bv. ?
Lijken me ook belangrijke puntjes, als je toch 'alles' op papier wil hebben
Ik vind trouwens persoonlijk "vergoeden en melden" nogal uh .. weet niet .. Komt op mij niet zo leuk over. Er kan altijd wat stuk gaan en de meeste verzorgers (of ik toch vroeger) zullen het uit zichzelf wel willen vergoeden, of op z'n minst vragen of dat moet .. Maar wat als er nu wat met je zadel gebeurd ofzo? Er kan altijd iets zijn waar zij niet meteen wat aan kan doen, en zo'n regeltje, waar zelfs het vergoeden eerst staat, is nogal dwingend .. denk dat dat het woord is wat ik zoek
Colway schreef:Het is niet echt rechtsgeldig volgens mij...Dan moet je het regelen bij een Notaris? Of i.i.g. iemand met juridische bevoegdheid ofzo....
Maar sowieso is een contractje wel handig denk ik, maakt mensen denk ik wel serieuzer bezig zijn met hun keuze, wel ondertekenen laten door ouders-voogd idd
Kaula schreef:Ik weet niet of je verzorgster wilt gaan lessen, maar misschien daarover nog even wat in het contract zetten,
bij welke instructrice bijv.
En mag de verzorgster eigen spullen (bijvoorbeeld een hoofdstel, dekje e.d.) gebruiken?
EL4a1990 schreef:Als je de ouders laat ondertekenen is het volgens mij gewoon rechtsgeldig hoor![]()
Ik denk dat je er gewoon in moet zetten dat ze het moet melden als er iets kapot is, en je het dan later zelf met haar bespreekt wie het vergoedt.
loisbr96 schreef:spullen kunnen ook slijten... Dus als hij precies bij je verzorgster doorknapt is het gelijk haar schuld..
-Veder mischien bepaalde tijden dat ze mag gaan?
-Wat moet ze doen(stal uitmesten, beweging geven, voeren enz)
_Nancy schreef:Ik denk dat ze zelf ook niet zo stom zal zijn, om om 11 uur nog naar stal te gaan![]()