wijzelf gaan nooit op vakantie, zijn met 2 man thuis en onze hond kan door zn verleden gewoon geen vreemde verdragen...dit betekent dat we niemand hebben die op haar kan oppassen. We zorgen dus gewoon dat telkens 1 iemand thuis is voor onze dieren.
Ikzelf pas op bij mensen thuis, heb een vast adresje die regelmatig een weekendje en soms een weekje weg zijn van huis wegens vakantie,familie of werk. Ze hebben 3 honden.
Laatst ook bij een kennis met een hond en kat een dikke week verbleven en zo ook al bij mensen met honden katten en paarden.
Voorheen ook opgepast op alleen katten of dergelijke. Doe dit eigenlijk al heel lang (14 mn eigen dieren, 15 ook die van mn neef, 18 bij vrienden en sins 2 jaar ook vreemden)
Ik verblijf dan aan huis van de eigenaren.Toevallig laatst gehad dat de dochter wel nog thuis was van iemand die een hond had, maar wegens school/werk en stage had ze weinig tijd. aangezien het ECHT om de hoek was, ging ik dan 1x per dag de hond uitlaten en verbleef nog ff bij hem of nam hem mee ergens heen. Tot nu toe is het allemaal in de buurt geweest, zeg 15 km in de omtrek van mn eigen huis. woon zelf in zuid-limburg. Alles gaat altijd in overleg, ligt vaak een briefje klaar met kleine dingetjes zoals hoeveel voer ze krijgen, als er ook paarden waren reed ik deze ook indien ik hier uiteraard de toestemming voor gekregen had.
Dus als mensen eens iemand zoeken mag je altijd een bptje sturen
Laatst bijgewerkt door AlexandraM op 30-07-11 22:23, in het totaal 5 keer bewerkt