Makkelijke afwasbare verf ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ZarcoTje

Makkelijke afwasbare verf ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 22:18

Hay :wave:

Volgende week begeleid ik samen met een vriendin het ponykamp in de manege (dus zelf heel het kamp opstellen, les geven enz...)
Als thema voor het kamp hebben we voor indianen (en cowboys) gekozen, en de laatste dag van het kamp mogen ze voor hun ouders en familie/vrienden een show geven :j
Om nu binnen ons thema te blijven leek het ons leuk om de paarden voor de show te verven zoals de indianen.
Dus handafdrukken, streepjes, circkels enz.. op de paarden verven en dan ook veren in de manen enz..

Maar kan iemand mij zeggen welke verf je het beste kan gebruiken ?
Die héél goed afwasbaar is, aangezien er een wit paard tussen zit (die ook wedstrijden loopt, dus is nogal gek om met dat paard op wedstrijd aan te komen met een nog zichtbare handafdruk op z'n bil :+)

Alvast bedankt !

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 22:44

vingerverf van de speelgoedwinkel? of stoepkrijt vermalen en met watermengen, kan je ook schilderen ;)
Laatst bijgewerkt door Carolaa op 25-07-11 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 22:44

Ik weet niet of dit idee uberhaupt zal werken, maar stoepkrijt pletten daar water onder mengen zodat je een papje krijgt?

Tammy_

Re: Makkelijke afwasbare verf ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 22:49

vingerverf, krijg je met water er af, en heeft vaak een lekker fel kleurtje :j

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 22:51

Eehm Vingerverf kan inderdaad :)
Hebben wij vorig jaar met ponykamp ook gedaan. Resultaat was alleen dat alle bruine paarden 2 weken overal blauwe, rode en groene vlekken hadden, en de witte paarden waren er na 2 maandjes al vanaf :=

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 22:57

Mikk_ schreef:
Eehm Vingerverf kan inderdaad :)
Hebben wij vorig jaar met ponykamp ook gedaan. Resultaat was alleen dat alle bruine paarden 2 weken overal blauwe, rode en groene vlekken hadden, en de witte paarden waren er na 2 maandjes al vanaf :=

Wel dat wil ik dus voorkomen :+
Het zijn ook de paarden van de manege dusja m'n lesgeefster gaat het niet zo leuk vinden als de paarden nog resten hebben van het vingerverven :+
En ook omdat er een paard bij zit die deze zomer nog wedstrijden moet lopen, een wit paard dus, en als die nog vol staat met verf :+

Dus makkelijk afwasbare verf én waar je niets meer van ziet liefst :p

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 22:58

Vingerverf of stoepkrijt. De vingerverf is als het er niet alleen met water af gaat ook met een wasbeurt vanaf te krijgen! Het stoepkrijt is er met water vanaf te krijgen.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 23:05

de witte zou je met stoepkrijt kunnen besmeuren, de rest met vingerverf, dat is er met een klein beetje shampoo en warm water zo af hoor :j

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 09:27

biocolor hele goede verf die er zo met water afgespoelt kan worden. Ik gebruik het ook voor mn kids als smink, maar verf er ook ramen mee, stond op de markt een dure mercedes die er mee geverft was.

Wel dure verf, maar ook heule goede