Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
urobi schreef:bij ons betalen is normaal gesproken op de 1 ste dag van de maand als het een paar dagen later is vind ik dat ook nog niet zo erg. Ik zou als ze nu betalen er bij zeggen of ze voortaan de eertse week van de maand willen betalen jij moet ook de spullen kopen om het paard te kunnen verzorgen.
wph1 schreef:Voor de 1ste van de maand moet het betaald zijn.
Of je moet zelf andere afspraken hebben gemaakt.
Maar het is altijd wel wat met op tijd betalen merk het zelf ook bij mij op stal.
Zelf betaal ik altijd voor de 1ste en eigenlijk ben ik het nog nooit 'vergeten'.
Dus ik zou er snel achteraan gaan.
Vind het ook altijd lastig als ze te laat betalen omdat jij het steeds bij moet houden wie er nog moeten betalen.
tamary schreef:Daks schreef:hier hebben we het ook. moet juni en juli nog betalen. paarden staan inmiddels ergens anders.
Eerst geld dan maar de paarden.
Is overigens op de 8e in juni al over begonnen.
Paarden dus al bij jouw weg? Dan ben ik bang dat je dat geld niet zal krijgen.
Soms vraag ik me echt af hoe mensen zijn opgevoed, zo laks... Een keertje kan gebeuren, maar ik ken ook mensen die iedere maand weer laks zijn...
want betaal je volle mep krijg je gewoon kuil en dan heb ik een pony met koliek)