Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. En hoe zit het dan met tuig en dergelijken? Als bijvoorbeeld de boom van het zadel breekt... Of hij trekt een halster/hoofdstel stuk.. Jolliegirl schreef:Ik heb ook een pony te leen.
Als hier iets mee gebeurt zijn de kosten voor de eigenaar. Zo hebben wij dat afgesproken.
Hiervoor moet je iemand wel goed kennen, en er echt vertrouwen zijn. Dat je er niet uiteindelijk zelf nog voor mag opdraaien....
Tevens betaal ik de smid e.d wel zelf, eigen initiatief.
Als ik de eigenaar zou vragen zou hij dit gewoon betalen.
Waarom vraag je je dit af?
Ben je zelf niet zuinig op spullen? Of rij je vaak snel/ruig?
Als jij gewoon normaal doet en zuinig bent, is de kans dat er iets gebeurt minimaal.
Die afspraken had je beter vantevoren kunnen maken.
het paardje alleen niet echt! Maar het is pas binnen een week en morgen hebben we afgesproken om afspraken te maken,overleggen waar het materiaal zal liggen,wat ik allemaal met het paardje mag doen,etc. MarkusHaifa1 schreef:Nee idd. En hoe zit het dan met tuig en dergelijken? Als bijvoorbeeld de boom van het zadel breekt... Of hij trekt een halster/hoofdstel stuk..
PriscaZ schreef:MarkusHaifa1 schreef:Nee idd. En hoe zit het dan met tuig en dergelijken? Als bijvoorbeeld de boom van het zadel breekt... Of hij trekt een halster/hoofdstel stuk..
Hangt ervanaf waardoor dit komt. Komt het door jou, dan vind ik wel dat je dit hoort te betalen. De hoofdoorzaak waarom bijv. de boom van een zadel vaak breekt is het laten vallen van je zadel. Dat zou dan toch wel echt jouw schuld zijn en dan zou ik ook wel vinden dat je op zijn minst mee kan betalen.
Als het paard op de juiste manier vast staat, schrikt en het halster breekt, dan vind ik dat weer voor de eigenaar.
Snap je? Als het echt aan jou ligt, hoor je het naar mijn mening te betalen en anders niet.
dat is op zijn minst respect tonen als je betaalt voor iets dat je stuk hebt gemaakt,toch?