Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gelukkig hebben we hier van die homeopathische anti-stressmiddeltjes liggen, niet onverstandig om die in te nemen alsie gaat verhuizen
hihi ach waarom ook niet idd 

), dan gaat ponylief als het goed is, zo achter je aan de trailer op.. Welshjes blijven je verrassen, als je denkt dat het niet goed gaat, gaat het goed en andersom
T is gewoon flauw dat ik na de keuring, en daarmee dus de trailerstaak, bij gebrek aan trailer geen kans meer gehad heb om te oefenen.. Ik zal zaterdag eens kijken qua route lopen naar t hotel (want volgens mij loopt er een sloot omheen, goh, en ineens bedenk ik me dattie dan dus ook niet zomaar de weg op kan rennen
)waar de ingang zit naar de parkeerplaats 

En mss iemand meenemen die niet zenuwachtig is want ik krijg al stress van je door het beeldscherm heen.

Trailer gewoon vooruit in gereden, toen afgekoppeld, trailer gedraaid, auto er langs (paadje was toch breder dan ik dacht) en weer aan gekoppeld. Toen Bis uit t land gehaald, ook heel gedoe want omdat er geen opening in het draad zat op t onderste draadje gaan staan (eigenaresse van de trailer was ook mee om te helpen dus paps en zij deden t draad) en bovenste omhoog gehouden. Ja, daar staat normaal stroom op dus Bis had ernstig zn twijfels en het kostte wat overredingskracht om hem eruit te krijgen
trailer ging ie ook wat muiten maar na tien minuutjes geduld stond ie erin
Nu eet ie heerlijk grasjes op zn nieuwe plek