Ik wil in de toekomst graag wedstrijden rijden. Nu is het zo dat ik met de vrachtwagen van stalgenoten (tevens ook verre familie) kan meeliften naar de vereniging en wedstrijden. Na wat nadenken is die vereniging toch net niet wat ik zoek en wil ik me bij een andere vereniging aansluiten. Dit wil ook zeggen dat als ik later wedstrijden wil rijden, ik zélf vervoer moet regelen. Helaas kan onze Nissan Micra geen trailer én paardje trekken en ons autootje is net te jong om meteen een nieuwe auto aan te schaffen waar wel een trailer achter kan. Daarom vroeg ik me dus af of er ook zoiets bestaat als een 1paards-vrachtwagen, of eventueel een tweepaards, voor niet al teveel geld. Heb al even rondgekeken op internet maar kon niet echt iets vinden (enkel vrachtwagens voor 4-5-6 paarden).
Wie kan me helpen?
&ik weet niet wat jij duur vindt?
maar die van hierboven van 10000 enz. vind ik wel wat aan de dure kant, vooral omdat ik al grotere vrachtwagens voor 5000 heb gezien.
) en een aantal opknappertjes.. denk dat je erg goed en vaak moet rondkijken/ horen... eventueel op een tornooi kijken bij de zoekertjes.