Zeer lange levertijden BR, wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Woody2015

Zeer lange levertijden BR, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 14:51

Ik heb 2 weken en 2 dagen geleden een hoofdstel via de ruitershop besteld.
Eerder heb ik beugelriemen laten komen van BR en dat duurde toen ook al ruim anderhalve week, maar nu dus na ruim 2weken nog geen hoofdstel.

Op de pakbonnen staat dat hij allang verstuurd is, en BR zelf zegt ook dat hij wel verstuurd is maar ze hebben in de ruitershop nog steeds niets ontvangen :(
Ik heb dus vandaag weer gebeld en ik zou worden terug gebeld over de gang van zaken, want persoonlijk vind ik dit echt niet kunnen.

Zijn er meer mensen die een soortgelijke ervaring hebben met BR of levering via BR of iets dergelijks?

Als het niet snel komt dan wil ik kijken of ik de koop kan terug draaien, heb al 50 euro voor het hoofdstel aanbetaald :+

Mocht het verkeerd staan, excuus :j

Woody2015

Re: Zeer lange levertijden BR, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 16:04

Nou ik heb dus een verklarin gekregen, BR heeft simplweg leveingsproblemen, ze kunne de aanvraag ofzo niet aan en het kan volgende week zijn maar dus ook nog enkele weken duren!!

Aangezien ik dat hoofdstel wil wacht ik het af, maa wel balen natuurlijk.

De ruitershop vertelde me ook dat dit soort problemen in het verleden ook al een grtere rol hadden gespeeld, erg jammer!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:08

Dat is BR eigen, iets uitbrengen en vervolgens niet aan de vraag kunnen voldoen :o nu met de nieuwe hoofdstellen....

2 jaar geleden was dat met de Pro Max beenbescherming ook al zo'n ramp....geen een ruitersportzaak kon ze leveren (ja met wachttijd van 2 maanden :Y) )

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 16:16

JA ik wist dat dus niet, vond dat ik lang moest wachten op de beugelriemen maar dit........de ruitersportzaak vertelde dus idd ook al dat dit in het verleden zo'n prblemen gaf, en dat ze om die reden al een half jaar gewacht hadden met het aanbieden van de nieuwe hoofdstellenlijn.......

Heb ook 2 weken moeten wachten op de BR impuls sporen met rubber eromheen, die heb ik nu gelukkig wel al.
Ik wacht dus nog op het heoofdstel, ik was gewoon op slag verliefd erop en dan moet ik maar even geduld hebben ;) al baal ik wel als een stekker, vooral omdat ze eigenlijk totaal geen enkele indicatie afgeven.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 11:06

Ik heb inmiddels ook een mail naar BR zelf gestuurd, ik ben wel beneiuwd wat zij er zelf van zeggen.........als het echt zo is dat is het natuurlijk gewoon een hele slechte bedrijfsvoering.....

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 15:18

Ik heb van BR te horen gekregen dat de hoofdstellen nu wel op voorraad zijn en uitgeleverd kunnen worden, ben benieuwd!!

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 10:30

Ik moet zeggen dikke pluim voor de klantenservice van BR want ze antwoorden direct op alle mails.

Het hoofdstel word volgende week verstuurd naar de ruitershop, dan is namelijk de volgende uitlevering aan hun, het is nu dus op voorraad!

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:35

Ik heb ongeveer 4 maanden moeten wachten op mijn cap, ook wegens leveringsproblemen van BR uit.

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:37

1,5 week of 2 weken wachten is toch niet lang?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:38

Mooi dat je snel antwoord hebt, nu nog wachten :Y)

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 13:35

@Bleu, jawel, ik vind dat wel te lang voor artike;len die zoals ze zelf zeggen vanuit voorraad worden geleverd, dan ga je ervan uit dat het binnen enkele werkdagen in huis is of bij de ruiterzaak.

Kijk van die sporen, de impuls, wist ik dat het tot 1 werkdagen kon duren, dus dan ben je daarop voorbereid en valt het dus sper mee als ze er na 1 week al zijn.

@listinglistje, ja nu nog wachten, maar nu weet ik iig dat het eraan komt, en dat was wat ik wilde, een beetje zekerheid!

@AngelofLove , ik heb het idee dat BR neit aan de vraag van hun prducten kan voldoen, of ze onderschatten het of er is gewoon mega veel vraag na, dit schijnt dus wel vaker een probleem te zijn gezweets.
Ik ben gewoon altijd erg tevreden met BR, vandaar dat ik graag hun spellen heb.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 16:22

Ik vind de spullen van BR ook altijd erg fijn, dus tja, dan maar wat geduld hebben soms. Handig is het wel niet maar heb het er wel voor over!

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 20:49

Ja ik dus ook wel ;)

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:17

Ik heb de BR Zenith in bestelling bij een ruitersportzaak hier in de buurt... De ene maat hadden ze op voorraad, de andere maat zou half juni geleverd worden. Vorige week kreeg ik een telefoontje van de ruitersportzaak dat de levering met een maand was uitgesteld.

Inderdaad maar wat geduld hebben.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 14:55

HEt vreemde vind ik wel dat ik dus bijna 2 weken geleden te horen kreeg van BR zelf dat het hoofdstel klaar lag, dat ze nieuwe voorraad hadden en het geleverd zou worden aan de ruitershop, waar ligt nu de ange wachttijd.....of fout?
Ik heb werkelijk geen idee, het is wel vervelend, ik hoop het dez week toch te krijgen anders ga ik weer contact opnemen met BR, ik kna me niet voorstellen dat ze 2 weken nodig hebben om een op voorraad zijnde hoofdstel te versturen!!

lovepalomina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:24

ik zat dus ook drie weken te wachten op een deken van divoza, toen had ik gebelt, maar hij komt nu over 2 weken, duurt samen nu 5 weken ....

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 06:56

@lovepalomina, maar is het een artikel van Divoza of van BR?

Ik heb gisteravond toch maar weer een mail gestuurd naar BR, het zijn nu alweer 2 weken geleden dat zij mij hebben bericht dat het op voorraad was bij hun, het kan toch geen 2 weken duren voordat zij iets gaan versturen, ik vind het echt beschofd worden op dit moment!!
Ik ben inmiddels alweer 3x bij de ruitershop geweest en zij geven aan ook te wachten op hun levering........maar er komt niks!

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 21:08

Na heen en weer gebel tussen de ruitershop en BR heb ik vernomen dat de hoofdstellen nog helemaal niet op voorraad waren ondanks dat BR mij dat heeft toegezegd, nu zijn ze er wel en hij zal uiterlijk maandag verstuurd worden.

Ik kreeg vanochtend een antwoord waarin stond dat het hoofdstel klaar stond om te verzenden maar dat mijn ruitershop niets meer had besteld dus was het nog niet verstuurd, toen heb ik de mail doorgekaart want dit klopte dus echt niet, en helaas kwamen ze weer met een totaal ander verhaal als ze mij vanuit BR gemaild hadden, maar goed.
Ik ben erg benieuwd, of het deze keer wel gaat gebeuren, ik hoop het!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:38

Ik had het Windsor hoofdstel van BR besteld in Februari, deze zou in maart op de markt komen.
Inmiddels is het eind juni, en nog steeds geen hoofdstel!
Ze hebben veel problemen met het uitleveren van de nieuwe hoofdstellen, erg jammer.
Want ik heb nou een hele mooie passier gekocht, en die Windsor kunnen ze in hun *** stoppen...
Vind dat het redelijk waardeloos word gecommuniseerd, iedere keer veranderd de levertijd.
Ik ben best groot fan van de BR spullen, maar dit vind ik ronduit waardeloos...

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 16:55

Als het aan de post ligt, kan je ze altijd even naar het tracktrace nummer vragen. Als ze die niet hebben, is hij dus niet op de post gegaan (met TNT). Is dat wel het geval, check je op tnt.nl waar je pakket is.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-11 06:40

EINDELIJK, heb ik gisteren mijn hoofdstel ontvangen, ze zouden het uiterlijk afgelopen maandag gepost hebben......duurde dus helaas weer langer maar nu heb ik hem.

Ik las in een ander topic dat mensen voor hetzelfde hoofdstel nog wel moeten wachten tot half juli.........het is wel iets waar ik de volgende keer rekening mee zal houden om teleurstellingen te voorkomen ;)

Anyssax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 10:35

Ik vind dat opzich een levertijd van 1,5 - 2 weken niet heel lang is hoor.. maar dat is ieder zijn eigen mening. En zeker als je weet dat er veel vraag naar is.

BR is gewoon goede kwaliteit en het ziet er ook nog goed uit.
Van de week heb ik de BR event peesbeschermers in de kleur Larkspur (lichtblauw of aqua kan je er mee vergelijken) gekocht.
Helaas zijn de strijklappen nergens te vinden voor een normale prijs.
Heeft iemand ze toevallig? Stuur even een pb/mail aub :D (sorry, ik ga offtopic)

Maar veel plezier met je hoofdstel !!