antiediefstalzadel dragers in trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

antiediefstalzadel dragers in trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 13:40

we hebben dalijk een 2 paards trailer en willen graag nieuwe zadeldragers in de zadelkamer toen zag ik die antiediefstal zadel dragers en ik was benieuwd of deze niet onhandig zijn in de trailer en of er ook een dressuurzadel bij kan

heeft ook iemand foto;s met eigen zadel er van?

cissy

Re: antiediefstalzadel dragers in trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 17:33

dan zou je eerst je zadelkamer moeten opmeten of ze er in passen. Het zijn nl geen standaard maten. Die beugels moeten wel ver genoeg open kunnen om je zadel er in te stoppen, past dat wel in de zadelkamer?

Hier staan wat voorbeelden in [HAR] Zadelslot

NiNM

Re: antiediefstalzadel dragers in trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 18:25

Misschien gewoon je zadels in de kofferbak van de auto of op de achterbank? Ik zou voor geen goud mijn zadels achter laten in een trailer zelfs niet met een zadelslot de dieven van tegenwoordig kunnen alles (ongemerkt) los krijgen....

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 18:37

NiNM schreef:
Misschien gewoon je zadels in de kofferbak van de auto of op de achterbank? Ik zou voor geen goud mijn zadels achter laten in een trailer zelfs niet met een zadelslot de dieven van tegenwoordig kunnen alles (ongemerkt) los krijgen....

Nou we hebben niet voor niks met zadelkamer gekocht en of ze kunnen ook zo een raampje van de auto door tikken en als je goed verzekert bent krijg je gewoon het gehele bedrag terug hoor wat gestolen is ;)