Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ikke schreef:Wanneer je paard op de trailer staat, ga je rijden, punt, uit! Wanneer je aankomt, laadt je uit. De rest kan later. Wanneer dat niet kan, heb je ergens in de opvoeding een steek laten vallen en zul je dat eerst op moeten lossen!
Ik snap absoluut niet waarom mensen eerst hun knol laden en vervolgens uitgebreid nog vanalles gaan verzamelen, ouweh*eren en wat al niet meer.
kleinvosje schreef:ikke schreef:Wanneer je paard op de trailer staat, ga je rijden, punt, uit! Wanneer je aankomt, laadt je uit. De rest kan later. Wanneer dat niet kan, heb je ergens in de opvoeding een steek laten vallen en zul je dat eerst op moeten lossen!
Ik snap absoluut niet waarom mensen eerst hun knol laden en vervolgens uitgebreid nog vanalles gaan verzamelen, ouweh*eren en wat al niet meer.
dat ben ik toch even erg niet met je eens. Er staat nergens dat TS nog allemaal spullen moet verzamelen, gaat staan kletsen of weet ik veel wat. Verder is het niet altijd mogelijk om meteen uit te laden als je aankomt waar je zijn moet, denk aan een wedstrijd terrein. Ook je eerste zin, als je paard op de trailer staat, ga je rijden, punt uit, vind ik erg hard. Wat als je voor een stoplicht staat? Moet je dan maar door rood rijden want mijn paard houdt niet van stilstaan? Ook zie ik het verband niet tussen niet meteen uit kunnen laden =een fout in de opvoeding? Ik vind je reactie een beetje bekrompen...
TS, bij sommige paarden duurt het wat langer voor het kwartje valt. Wellicht is het toch gewoon verveling waardoor ze gat schrapen. Ik zou het nog even volhouden en anders informatie inwinnen bij experts.

ikke schreef:Wanneer je paard op de trailer staat, ga je rijden, punt, uit! Wanneer je aankomt, laadt je uit. De rest kan later. Wanneer dat niet kan, heb je ergens in de opvoeding een steek laten vallen en zul je dat eerst op moeten lossen!

Freggle_Edge schreef:Kortom, ze moeten toch leren alleen op de wagen te blijven.