Verkeerd bij Vitalhorse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Verkeerd bij Vitalhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 15:25

-Geen idee of het goed staat- :x

2 mei heb ik een leuk mooi halster en een poetsblokje bestelt bij Vitalhorse.nl. Heel mooi halster, met fleece onderlegt, blauw geruit. Vandaag kreeg ik dan eindleijk de spullen binnen! Het poetsblokje zat er niet in en het halster kwam in een afgrijselijk lelijke citroenkleur...Ik mailen... "Ja er zal iets fout gegaan zijn. Helaas is het halster helemaal niet meer leverbaar." -:(- Ik natuurlijk strontpissig, eerste keer dat ik online iets koop en meteen gaat het fout!

Nu wil ik het natuurlijk terugsturen, maar nu moet ik wéér 6 euro verzendkosten betalen -O- Ben ik dus 12,- kwijt terwijl ik helemaal niks heb gekregen, is toch belachelijk?! Bah, ben het helemaal beu. Heb nu meteen geen zin meer om voor een ander halster te kijken want deze was gewoon perfect! :(

Zo dat moest er even uit |o Nog iemand ervaringen met deze site?! Of toevallig het halster (Harry's Horse Comma Halsterset :))) op voorraad :Y) ?

Sabbientje

Re: Verkeerd bij Vitalhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 15:28

Hun moeten die verzendkosten terugbetalen.
Zij hebben je het verkeerde halster gegeven, dus gewoon alles terug en het gehele betaalde bedrag terug vragen + de extra kosten voor het terugzenden.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 15:39

Sabbientje schreef:
Hun moeten die verzendkosten terugbetalen.
Zij hebben je het verkeerde halster gegeven, dus gewoon alles terug en het gehele betaalde bedrag terug vragen + de extra kosten voor het terugzenden.

Ja ik zit net te lezen; Je moet het wel betalen maar daarna wordt het teruggestort ofzo...Maar baal er wel flink van!

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:59

Nouja dikke pech toch? Doen zij ook niet expres..

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:56

Ze hebben niet geleverd wat jij hebt besteld, ze moeten dus ook de volledige kosten dragen. Kijk of ze bij een overkoepelende organisatie zijn aangesloten, en dreig om daarmee contact op te nemen als ze niet alles aan het terug betalen. Heeft dit geen effect? Dan contact opnemen met de overkoepelende organisatie. Probeer je standpunt te onderbouwene met de algemene voorwaarden die door de site gebruikt worden.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:59

Ik heb nog nooit problemen gehad met vitalhorse al bestel ik er nooit meer omdat ze alleen simpele dingen hebben maar voor heen altijd borstels bestelt enz en dan echt wel 4 keerperjaar minimaal nooit geen problemen gehad

nu bestel ik altijd op een uitgebreidere website met andere merken Pikeur enz dat heeft vitalhorse niet