Volgende week ga ik op kamp en daar gaan we het paard pimpen, nu heb ik een idee hoe haar wil pimpen. Ik wil haar pimpen als een Zebra(het paard zelf is wit). Dus ik moet zwart verf hebben, waar het paard tegen kan. Als ik het met schmink moet doen ben ik veel geld kwijt en zwart stoepkrijt bestaat voor zover ik weet niet. Is er verf of iets waar paarden tegen kunnen? Ik hoorde hier van iemand, zwarte spoeling(dat er na 1 keer wassen weer uitgaat.) Maar is dat vriendelijk voor de huid?
Je zoekt dus zwart voor op een wit paard? Houtskool!
Lauraennala
Geplaatst: 22-04-11 20:56
met de pas de deux moesten we ook verkleed, en toen gingen we als indianen, toen heb der ook geverfd met waterverf, dat was je er zo weer uit! Maar dan wel van die waterverf uit een tubetje, dat smeert wat makkelijker
en zoals kleinvosje zegt, houtskool!
Laatst bijgewerkt door Lauraennala op 22-04-11 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Na een hevige discussie hier word het houtskool, maar is het houtskool voor te tekenen of houtskool voor de bbq? Wat is het verschil er in? Ze moet wel echt zwart zijn!
misschien intertoys? die willen nog wel eens groter denken dan zo'n miniscul potje.
Anoniem
Geplaatst: 22-04-11 22:35
houtskool veegt ook aardig snel uit (op papier iig). denk dat vingerverf toch wat handiger is!
DinkyToy
Geplaatst: 22-04-11 22:38
Probeer t anders ook eens bij de action, hebben vaak goedkope dingen. En alles wat vriendelijk is voor kleuters kan ook bij je paard dus inderdaad vingerverf of iets dergelijks.
Zoon spuitbus voor in je haar ( net als WK Oranje ) tis goed voor mensen hoofdhuid, dus bij paarden zal het ook wel niet zoon ramp zijn. Maar ik heb geen idee waar je die kan krijgen.. Kapper misschien?