).Ik zit er over te denken (ik moet wel nog sparen
) om in de toekomst een tweepaardstrailer te kopen. Ik heb twee paarden en ik wil ze ook tegelijk kunnen vervoeren dus ik ga niet inboeten op de ruimte. We hebben een bus dus de auto zit goed. Ook heb ik mijn E-rijbewijs dus ik kan verantwoord de weg op
. Ik wil een degelijke trailer die er tegen kan om 365 dagen per jaar buiten te staan. Verder hoef ik behalve de standaarddingen (klapraampjes, borst -en bilstangen) geen extra opties. Er moet een goede stevige bodem in zitten voor mijn zware jongens
zodat ik te allen tijde veilig met mijn meest kostbare bezit op pad kan.Waar moet ik op letten en hebben de kenners onder jullie do's en dont's?
Verder zie ik veel trailers waar bij de prijs staat; inclusief marge. Houdt dat de BTW in
?
) Ervaring mee ook.. Bij mij gaat het deurtje als ik met spoed naar mn paardje moet langs de weg, gewoon open.
. Ik stap er altijd met beleid overheen hoor. Heb jij enig idee wat een nette tweedehands trailer op zou moeten/mogen leveren? 
? En kan ik dat gewoon zien als ik onder de trailer kijk? En ja jouw toekomstige trailer is wel van een héél ander kaliber