Verzekering

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 14:07

Nou heb ik een vraag

Vorige week woensdag zijn er op stal een aantal spullen gestolen( waarde €600,- ) nou hebben wij een apparte verzekering voor onze spullen op stal. Dus hadden al politie aangifte gedaan en toen verzekering gebelt we kregen niks terug! dus toen gezegt ja waarom hebben we dan zo;n dure apparte verzekering?? zo uitgezocht worden en vandaag terug gebelt worden. nou belde ze niks te krijgen NIKS terug omdat er geen sporen van braak zijn. nou zeiden we van ja en als we nou ons paard afzadelen en paard weg brengen en dan worden de spullen meegenomen? zeiden ze ja dan word er ook niks vergoed want het moet achter slot zitten.

Nou gaan wij dus hierom weg bij deze verzekering

Dus wie heeft/ weet een verzekering die zoiets wel vergoed

xMarieke

Re: Verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 15:06

Je kunt de inboedelverzekering van je huis controleren. Daarin zit vaak een gedeelte verzekerd, wat je dan buiten je huis mag opslaan, bijvoorbeeld op stal. Verder kan je misschien informatie krijgen bij consuwijzer en bekijk natuurlijk de voorwaarden van je huidige verzekering nog eens.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 15:07

YRT -> TAO

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 15:19

Oeps stond verkeerd sorry

Die van de inboedel verzekering hierin hebben wij een aanvullende closule in laten zetten voor zulke gevallen juist heeft ons zelfs iemand van hun ons geadviseert ;) die van de consuwijzer gaak zeker even bekijken

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 17:57

helaas kan ik op consuwijzer niet vinden wat ik nodig heb

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 07:19

Je kunt ze bellen, en dan kan je een telefonische afspraak maken voor juridisch advies :)

Royallady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 23:08

De voorwaarden in je verzekering kunnen inderdaad heel erg vervelend uitpakken, denk je goed verzekerd te zijn krijg je niets terug.

Ik ben ook nog geen verzekering tegengekomen die wel uitkeert als er geen braakschade is. Mijn zadelkast heb ik zo aangepast dat er, mocht iemand iets mee willen nemen, er altijd sporen van braak te vinden zijn. Kun je de voorwaarden niet nog eens zelf doorspitten om er zeker van te zijn dat je verzekering gelijk heeft?

Als je toch aan het kijken bent voor een andere verzekering, let er dan bij het bekijken van de voorwaarden ook op of ze de aanschafwaarde vergoeden of de dagwaarde..